Hey php'ers. :-)

Ik heb al een tijdje de Maria Mena Fanclub site. Dit is een fanclub voor Maria Mena, een zangeres uit Noorwegen die steeds populairder wordt in Nederland.

Vorige week heb ik de site vernieuwd, ik heb de menu's aan beide kanten gedaan ipv alleen aan de bovenkant. Hierdoor kan er meer op de site komen te staan.

In IE is er nog een probleem met het menu, maar ik zou geen idee hebben hoe ik dat moet oplossen.

Klik hier voor de site.

Bedankt voor de reviews :)
and whyyyyhyyhyhyhyhyhyhyhyyhyyyyyyyyyyyyyyyyyyy is its soo haaaahaahaahaard

and whyyhyyhyhyyyyyyyyhyhyhyhyhyyyyyyhyyyyyyyyyyy do i feel..
ben je fan vanwege haar muziek, of omdat ze gewoon lekker is? ;)

Ik vind het er netjes uitzien (beetje vlug gekeken)
Alleen de header is slordig, de foto's. Die kunnen wel recht staan denk ik. Laat de link naar Forum ergens anders terug komen. (het liefst helemaal uit de header.)

voor zover!

[edit]
@ wes:

Vandaar dat je zoveel posts hebt ;)
Ook beetje jammer dat je alleen dat nummer kent
[/edit]
Ha toevallig ken ik haar muziek al een paar jaartjes langer dan de meeste nlers :) dus guess again

i kan alleen dat nummer niet uitstaan ^^ plus dat het vrijdag is
Norway! home of satanic blackmetal :)

ziet er goed uit
Jason de Ridder schreef op 17.11.2006 09:46
ben je fan vanwege haar muziek, of omdat ze gewoon lekker is? ;)

Allebei ;) Nee ze is gewoon zo open, prachtige nummers, en natuurlijk leuke meid! ;) En ze is nog zo jong (20 jaar) :)

Jason de Ridder schreef op 17.11.2006 09:46

Ik vind het er netjes uitzien (beetje vlug gekeken)
Alleen de header is slordig, de foto's. Die kunnen wel recht staan denk ik. Laat de link naar Forum ergens anders terug komen. (het liefst helemaal uit de header.)

voor zover!

Foto's in de header is inderdaad klein beetje prutswerk; maar misschien dat ik daar nog wat aan ga veranderen. Forum uit de header; weet niet of da handig is. Zie nog wel ;)
Nog meer reviews?! :)
Het menu loopt zowel links als rechts over elkaar heen en deels ook uit het menu zelf. Ik gebruik Firefox 2.0 op SuSE Linux. De laadtijd van je pagina (13.370 sec) vond ik wat lang, wat voornamelijk door de header door de externe links naar bv. YouTube kwam maar dat zal wellicht eenmalig geweest zijn.
Het linkje naar het forum in de header vind ik een vrij onlogische keuze, maar voor vaste bezoekers is het wellicht een mooie 'snelkoppeling'?

Voor de rest: ik vind de opmaak wel aardig, wat hoekig misschien. Wel een redelijk goed kleurgebruik. Over het algemeen genomen komt hij wel professioneel op mij over, met uitzondering van de overlap in het menu. De andere punten die ik noem zijn maar kleine dingetjes.
Zo je misschien even een screenshot er van kunnen maken zodat ik een beetje een idee heb hoe het er uit ziet :)? Dank daarvoor :)
mooi, alleen moet je GEEN PHPBB FORUM GEBRUIKEN! vreselijk onproff
Jonathan Hogervorst schreef op 17.11.2006 17:43
mooi, alleen moet je GEEN PHPBB FORUM GEBRUIKEN! vreselijk onproff

Jammer dan ;) Ken genoeg gigantisch druk bezochte sites waar het wel gebruikt word. Overigens is mijn site niet professioneel. Ik ben een scholier van 16 die dit als hobby heeft.

Reageren