Ik heb al een tijdje de Maria Mena Fanclub site. Dit is een fanclub voor Maria Mena, een zangeres uit Noorwegen die steeds populairder wordt in Nederland.
Vorige week heb ik de site vernieuwd, ik heb de menu's aan beide kanten gedaan ipv alleen aan de bovenkant. Hierdoor kan er meer op de site komen te staan.
In IE is er nog een probleem met het menu, maar ik zou geen idee hebben hoe ik dat moet oplossen.
@kasper: nee, ik koop liever een fiets. maar niet gratis!
Jonathan,
Ik merk het wel vaker dat je heeel graag het wiel opnieuw wilt uitvinden. Maar waarom? dat is het mooie van open-source :D
Het is ook geen kritiek wat ik nu geef. Ja eigenlijk wel... weet ik veel... doe er wat mee
Het nadeel van phpbb is dat er veel exploits in gevonden worden. Ik heb zelf zo ook eens mensen het leven zuur gemaakt omdat ze mij tot op het bot irriteerden. Ik heb toen een scriptje laten draaien welke in een mum van tijd 1000 members aanmaak :D
Verder leuke site, ik mis de multimedia kant van de site (dus clips en muziek). Ik heb 2 jaar geleden ook een clipsite gehad, dus even als tip: je mag dus zonder dat ze je wat kunnen maken videoclips deeplinken met bronvermelding (dus domein waar het vandaan komt). Als je zelf een videoclip heb, ff met een programma je website naam erin zetten en op een gratis host van een internet provider gooien :) Clips zijn een gewild object om te deeplinken :)
Misschien dat je hier wat aan heb: Oude website van mij :) Voor complimenten bij de huidige webmaster zijn ;) layout is niet meer van mij ;)