Ik ga mn pc over een poosje eens herinstalleren, en voor de lol wil ik dit doen:
[li]Ik backup alle belangrijke data.
[li]Ik neem 15 bekende virusscanners (evt illegaal).
[li]Ik gooi mijn computer vol met zo veel mogelijk virussen.
[li]Ik laat alle scanners omstebeurt scanne, en dan zie ik welke de beste is.
[li]Ik maak de resultaten bekend.
Nu moet ik twee dingen hebben:
[li]Bekende virusscanners.
[li]Heel veel virussen :)
Weten jullie virusscanners + website's die vol zitten met gevaarlijke enge virussen?
Jonathan... Installeer je pc met een schone installatie van Windows XP, doe hier geen updates op, sluit hem direct aan op je internetaansluiting (dus zonder router of wat dan ook) en download dan wat illegale virusscanners + cracks... dan heb je in ieder geval voldoende virussen ;-)
OK.
Weet iemand nog een site/programma wat een erg virus is? Of moet i mn pc gewoon een nacht lang cracks, films en ander spul laten downloaden, dan de cracks installeren en klaar is kees.
Met welk OS moet ik het dan doen?
[li]Microsoft Windows XP Home Edition (Compaq)
[li]Microsoft Windows XP Professional
[li]Microsoft Windows Vista bèta
[li]Linux
[li]Ubuntu
[li]Kubuntu
[li]Edubuntu
[li]Xubuntu
[edit]
Kan het trouwens zijn dat een virus je BIOS, processor, geheugen of iets anders (behalve de harde schijf) definitief kapot maakt?
[/edit]
[edit]
Kan het trouwens zijn dat een virus je BIOS, processor, geheugen of iets anders (behalve de harde schijf) definitief kapot maakt?
[/edit]
dit kan zeer zeker, je hebt zogenaamde buffer overflow virussen, welke alles aanpassen en alles overklokken, maar deze zijn haast niet meer te vinden...