Hallo,

Ik ga mn pc over een poosje eens herinstalleren, en voor de lol wil ik dit doen:
[li]Ik backup alle belangrijke data.
[li]Ik neem 15 bekende virusscanners (evt illegaal).
[li]Ik gooi mijn computer vol met zo veel mogelijk virussen.
[li]Ik laat alle scanners omstebeurt scanne, en dan zie ik welke de beste is.
[li]Ik maak de resultaten bekend.
Nu moet ik twee dingen hebben:
[li]Bekende virusscanners.
[li]Heel veel virussen :)
Weten jullie virusscanners + website's die vol zitten met gevaarlijke enge virussen?

Groeten,
Jonathan
hmm ik heb voor dat ik nod32 gebruike(ik gebruikte toen norton) altijd last van virus pop ups bij serial, maar deze kreeg je pas bij het downen van de serial een soort pop upje me download crack.exe
Ik ga wel eventjes achter de handleiding van het moederbord aan.
Nog een goeie site voor cracks en vooral virussen: AstalaVista. Daar staan ook *ongewesnte plaatjes*. Het is een zoekmachine in andere site's. Daar ben ik ook geïnfecteerd geraakt.
Hetgeen dat je vooral met downloaden:
alle bestandjes die crack.exe heten
Webmakerij schreef op 18.11.2006 14:54
Veel leuker lijkt mij 5 minuten surfen met Windows XP Home en Internet Explorer 6 zonder elke vorm van beveiliging.
En dan kijken wat je kan vinden.

Maar 15 virusscanners naast elkaar draaiend gaat sowieso niet werken

Dan hoef je alleen maar een paar duitse sites te openen voor cracks en je bent al klaar+.+

Iemand
Kan ik niet beter windows 95 nemen? heb ik ook nog wel liggen.

Windows 95, zijn er nog wel virussen voor dan?:P Alles word tegenwordig voor XP gemaakt Ö

Open ook een boel van die spam emails, daar zitten af en toe ook behoorlijk virussen in...(maar meestal 'alleen' reclame programma's)
hmm, er zijn ook crack.exe bestandjes die je wel kan open hoor ^^,
maar je moet altijd eerst de .rar of .zip file scannen ^^
en je kan het ook gelijk zien aan hoe de crack.exe der uit ziet,
wanneer deze een icotjuh heeft kan je ze 7 van de 10 keer gewoon openen

EDIT:

ZeRoDeaD schreef op 18.11.2006 15:28

Windows 95, zijn er nog wel virussen voor dan?:P Alles word tegenwordig voor XP gemaakt Ö

deze windows 95 virussen zijn er nog wel degelijk,
een virus word geschreven voor multi OSses, dus hij checked eerst welke os je hebt,
in dit geval zijn de virussen bijna alleen voor windows gemaakt
@ Jeroen, ik denk toch dat de meeste virussen die worden gemaakt voor XP worden gemaakt, want zeg nou zelf, wie gebruikt er nu nog Windhoos 98?

Als ik bezig ben met iets te scripten (bijv. een layout(is meestal niet _alleen_ scripten:P), dan heb ik meestal niet veel zin om het ook nog eens 'mooi' voor een browser als firefox te maken, zoals veel andere mensen dat ook hebben(en vice versa).

Open als voorbeeldje maar eens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1177720 met IE en dan met FF, en zoek de verschillen+.+ Dat dit niet mooi is in IE is ook door luiheid, dus waarom dan wel voor de 20%(waarschijnlijk veel minder) die 98, of 95 gebruiken?...
@zerodead: bij mij in bijde gevallen FF en IE het zelfde

EDIT:

hmm strange www.ebuddy.com tieft me der de heletijd uit... en iemand met het email adres [email protected] heeft mij toegevoegt wie is dit? als jullie het niet weten zal ik er toch anders achter moeten komen :P

Als ik bijv. UPDATE TRACKER open en weer sluit eindigt hij zo'n 30 pixels naast de begin positie, ga ik naar beneden is er een lege ruimte van 2x de topic grootte(onder de topic zelf), NEW TOPIC en POST REPLY zitten zo'n 150 pixels onder de tekst:
"© 1998-2006 Tweakers.net BV - Powered by React - Hosted by True - Served by Aphaea"
Vaak missen de titels van de antwoorden, of staan die op totaal evrkeerde plekken. Soms lijkt het alsof er maar één lang antwoord is ipv een stuk of 20, en nog veel meer+.+
tsja ik heb alleen de pagina maar geladen :P
Maar [edit]bijv.[/edit] dat antwoord toevoegen geval valt toch wel _heel_ erg op+.+

Reageren