en een beetje hulp.
Heeft iemand nog ruimte over met MySQL het is hoogstens voor 2 weken want ik wil een script op deze site zelf testen maar heb zelf geen MySQL tot mijn beschrikking en ik snap er denk ik ook niet al te veel van(of wel) :P
wie kan mij helpen?
[quote='robert schreef op 18.11.2006 16:04']kijk eens aan dat ga ik doen ik ga meteen aan de slag :D is er ook een programma om van een computer een ECHTE server te maken?
want dan ben ik al helemaal blij want ik heb geen geld voor een server maar heb een oplossing gewonden maar ik vertrouw die oplossing niet echt
Een echte server, als je WAMP of XAMPP installeert lijkt mij je server redelijk echt.[/quote]
ik bedoel dat andere ook op die server kunnen komen ik heb hier namelijk nog een computer staan waar ik linux op ga draaien en er verder niks mee doe dan kan ik die mooi gebruiken
WAMP gebruik ik ook al weer een tijdje, de installatie is heel makkelijk. Gewoon aanklikken en volgende .... volgende.
Je kunt het beste even een map maken op je c-schrijf, die dan je www map wordt.
Ik heb C:\htdocs , de standaard www map van Apache.
Als het goed is zie je dan ergens een pictogram met een soort van paarse vis. Klik hier op en je krijgt naast het klokje op je taakbalk een soort van halve pizza.
WAMP gebruik ik ook al weer een tijdje, de installatie is heel makkelijk. Gewoon aanklikken en volgende .... volgende.
Je kunt het beste even een map maken op je c-schrijf, die dan je www map wordt.
Ik heb C:\htdocs , de standaard www map van Apache.
Als het goed is zie je dan ergens een pictogram met een soort van paarse vis. Klik hier op en je krijgt naast het klokje op je taakbalk een soort van halve pizza.
ik ga voor de zekerheid voor de D schrijf want op C staat me windows en ik heb vorige week al een computer vermoord