Hallo,

Het is weer verkiezingstijd!
Wat gaan jullie stemmen, en waarom?
(Bas, kan je niet een poll maken?)

Groeten,
Jonathan

[hr]

SP omdat ze goed denken over de dingen (tja, dat zegt iedereen over zijn of haar favoriete partij).
Ik denk toch dat het PvdA - CDA - CU word....
En aangezien ze dat niet 4 jaar volhouden....
PvdA(32) + SP (26) + GL (7) + CU (6) (dit houdt in nog 2 erbij van SGP want die hebben een lijstverbintenis) + PvdD (2) = precies 75... helaas ;)
jason denk je nou echt dat het CDA niet mee gaat doen?
CDA + PVDA is de eerste en de meest logische beginpunt de rest zien we later wel... :)
verandert toch helemaal niks...

Cda , Vvd , Pvda - dat zjn altijd de partijen geweest die het voor het zeggen hadden ...

Ik vind dat een Cda bijv de SP er eens bij moet betrekken , ook al zal dat realistisch gezien niet gebeuren.

Reden = simpel:

Waarom moeten partijen samen die op veel dingen overheen komen ... , waarom niet teminste 1 partij die iets andere ideen heeft ..
Zo komt er teminste een echte discussie zonder aleen maar mensen die ja knikken.
Je kunt er beter 2 weken over doen met een maatregel die beide 'kampen' accepteren , dan dat je binnen 2 uur klaar bent met iets waar de ene helft het niet mee eens is..

Ik heb overigens ook niet het idee dat samen met de SP het kabinet zou gaan vallen ofzo , denk eerder dat het weleens heel stabiel kan worden .. ondanks dat ze veel dingen op een andere manier benaderen dan het Cda.

Heb namelijk ook wat problemen met Balkie :D , het uiterlijk etc van iemand hoeft niks uit te maken , maar het is juist de manier waarop hij / zijn partij dingen benaderen waar ik het echt niet mee eens ben.
Begrijp niet waarom ze in feite nog maar zo weinig stemmen hebben verloren , Ik vind dat ze beter als 2é of 3é partij uit de bus hadden kunnen komen.

Zoveel mensen die hebben geroepen dat het met JP Balkie niks was , maar het lijkt er toch op dat diezelfde mensen wel 'weer' op Cda hebben gestemt...
Alleen zijn die regeringen altijd zo stabiel als de Erasmusbrug tijdens de marathon... ;)

Edit:
Was in reactie op Eris.

Elwin
wes schreef op 23.11.2006 12:05
jason denk je nou echt dat het CDA niet mee gaat doen?

Nee, maar ik laat even zien dat je een heleboel partijen nodig hebt om tot een coalitie te komen (links).
Maar ik denk toch dat het heeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren en daarnaast zal ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel weer gedaan zijn met die coalitie

Reageren