Hallo,

Het is weer verkiezingstijd!
Wat gaan jullie stemmen, en waarom?
(Bas, kan je niet een poll maken?)

Groeten,
Jonathan

[hr]

SP omdat ze goed denken over de dingen (tja, dat zegt iedereen over zijn of haar favoriete partij).
Mag jij al kiezen dan?

Denk het niet;) Ik ook niet:p

Maar als ik kon stemmen stemde ik op lijst van pim fortuin(A) Vraag niet waarom want dat weet je denk wel:P

Edit: Sorry ik verpest het weer...

En zouw leuk zijn inderdaad als hier even een polletje overgemaakt werd:)

GR. mebus

Mag jij al kiezen dan?

Nee.

Denk het niet;) Ik ook niet:p

Je hebt helemaal gelijk!

Maar als ik kon stemmen stemde ik op lijst van pim fortuin(A) Vraag niet waarom want dat weet je denk wel:P

Nee, weet ik niet.

En zouw leuk zijn inderdaad als hier even een polletje overgemaakt werd:)

Jup :)
ook al mag ik niet stemmen:
strategisch (fout jaaaa!! ik weet het;)) PvdA
en met mijn 'hart' groenlinks of sp.
Maar ik denk dat een poll een beetje laat is denk je niet?
ik ben belg hier zijn de gemeenteraads verkiezingen net voorbij...
Daar gaat mijn reputatie:) Kaaskoppen...?????

GR. mebus
SP... Zeg maar dag met je handje richting de economie! Wanneer er geen waardering meer is voor hardwerkende ondernemers en personeelsleden, dan kun je een goede economie verder wel vergeten. De SP lijkt tot doel te hebben om deze mensen te 'belonen' met hoge belastingen omdat ze 'teveel' verdienen.

hard werken/veel investeren => goed inkomen, sterke economie => gevolg: afstraffing door de Staat.

Vergeet het harde werken en de vele investeringen dan maar, geen mens (uitzonderingen daargelaten) die zijn best doet om te worden beloond met extra hoge belastingen. Kortom, dodelijk voor een goede economie.

Ik stem overigens niet, was te laat met het aanvragen van een stemkaart om op het consulaat te kunnen stemmen.
Op mezelf
Ik twijfel ook nog, SP of PvdA.

Reageren