Door
Bo az
op 17-09-2003 22:45
gewijzigd op 17-09-2003 22:47
7 views
Kijk nou dan wat ik opschool kreeg: Een krant je met het volgende er in:
Gamen is goed voor je visuele aandachtsvermogen. Ameerikaanse onderzoekers hebben ontdekt dat de hersenen van mensen die regelmatig spellen als racer: Grant Theft Auto en shooter: Medal of Honor spelen méér informatie, sneller kunnen verwerken. ze kunnen tot 5 bewegende objecten tegelijk in de gaten houden - 30% meer dan niet-gamers.
Hèhè laat ik nou precies alle 2 die spellen hebben :D
Gamen is ook vermoeiend :S
Gisteravond een cup-war gehad. Normaal speel je 2 levels 20 min, maar omdat het gelijk stond, moesten we een 3e en beslissende map spelen. en na die 20 min stond het nog steeds gelijk, en toen hebben we EEN UUR verlenging gehad tot 0:00 :S
Mij best :)) Zet GNA|Un-X-PecteD maar in je buddies, dan kun je me volgen. :D
?Onbekende gebruiker
28-07-2004 12:01
Ik moet toch zeggen er komt een leeftijd dat je niet meer gaat gamen of minder gaat gamen.
Toch moet ik zeggen uit mijn ervaring dat veel gamers goede programeurs worden.
En er maar heel weinig gamers in een donkere kamer zitten met kwijl uit zijn/haar mond loopt en net zoals smeagel of golem eruit zien wat de media beweert.
Nee gamen is goed voor je wat moet je anders doen in de tijd die je over hebt gezellig met je ouders mens erger je niet spelen of een potje lekker bruut knallen kies jij maar ik weet het all wat ik doe
Nee laat ze maar lullen die ouders, opzich vind ik dat je ook minimaal 2x in de week moet sporten want eentonig is ook niet goed.
Maar gamen houd je bek als je het nog nooit gedaan heb gamen is gewoon goed voor je.
En nee ik ben geen game importeur :P.