Kijk nou dan wat ik opschool kreeg: Een krant je met het volgende er in:

Gamen is goed voor je visuele aandachtsvermogen. Ameerikaanse onderzoekers hebben ontdekt dat de hersenen van mensen die regelmatig spellen als racer: Grant Theft Auto en shooter: Medal of Honor spelen méér informatie, sneller kunnen verwerken. ze kunnen tot 5 bewegende objecten tegelijk in de gaten houden - 30% meer dan niet-gamers.

Hèhè laat ik nou precies alle 2 die spellen hebben :D

Pa en Ma jullie zijn uit geluld! :D
Gamen is goed voor je visuele aandachtsvermogen. Ameerikaanse onderzoekers hebben ontdekt dat de hersenen van mensen die regelmatig spellen als racer: Grant Theft Auto en shooter: Medal of Honor spelen méér informatie, sneller kunnen verwerken. ze kunnen tot 5 bewegende objecten tegelijk in de gaten houden - 30% meer dan niet-gamers.
----------------------------------------------

Ik dacht dat het GranD Theft Auto was :D. Maar idd ik denk ook dat gamen goed voor je is. Goed voor je reactie vermogen etc. 't werkt ook ontspannend. en bovendien leer je engels!!! Ik kwam vaak met engelse les op school woorden tegen die bijna niemand wist maar ik wel omdat ik die toevallig wel eens tegenkwam in een game :).

Ik vind GTA ondertussen maar uitmelking maja. Ik speel liever GT, MGS, SOCOM 2, Timesplitters 2 etc ;). Ik speel dus alleen op PS2 aangezien men pc crap is en het bovendien lekker relaxt gamed zo lui op de bank met een controller in je handen. Je hebt ook wat meer genres als op pc, pc heeft eigenlijk alleen FPS en RTS.
Als ik een stresaanval krijg als ik niet win is dat niet zo goed :D, maar ik win altijd ...
Als ik een stresaanval krijg als ik niet win is dat niet zo goed :D, maar ik win altijd ...

We blijven bescheiden ;)
Precies :D
Dit laat ik ook ff me pa en ma lezen!
w00t gamen p0wnt!!
Hahaha :D
Haha,, ik ga me ouders dit ook effe laten lezen :D:D,,

Trouwens,, Ik speel CoD, ET, en Ik Deed UT 2003.. Cs heb ik ook gedaan.. :S..
Wie spelen er momenteel CoD of ET ? of Beiden :D ?
speel :) UT99 lyp spel man mss oud maar vet
ik speel AAO 2.1 SF en denk dat het heel goed is voor je om te gamen, als ik kwaad ben ofzo dan hoef ik mijn broer niet te slaan maar kan ik gewoon wat virtuele opfor's dood schieten en ik heb niemand kwaad gedaan terwijl ik wel rustiger ben geworden
Ik speel van alles,
GTA, UT2K4, CoD, CS, FIFA, NBA, NHL, SOF2 ...
NFS Underground is pas goed!
Jep, nog ffies w88 op NFSU2 :D:D:D

Reageren