Een leuk printje....
Klik op de 8 'on' of 'off' buttons, en refresh je pagina na een seconde ongeveer.
:)
http://81.83.147.26:8080/K8055.html
38 views
Kasper schreef op 27.11.2006 01:58Wat is het? Waar kan je meer informatie vinden etc.?
Over het algemeen worden hier wel vaker tutorials geplaatst die niks met PHP te maken hebben (veel JavaScript of htaccess scripts/tutorials etc.), maar het moet imho wel enige verbintenis hebben met PHP. Een tutorial over het juiste gebruik van je tandenborstel tijdens het tandenpoetsen lijkt me niet iets om hier te plaatsen.
Ik vind persoonlijk sommige hier geplaatste scripts/tutorials al te veel afwijken van het onderwerp PHP, maar dat is mijn mening :)
Tumbler schreef op 23.11.2006 22:15Wel Newbie, ik kan er relais op aansluiten, zo kan ik allerhande toestellen via het web aan of uitzetten.
Of een motorgestuurde camera bedienen. Mogelijkheden genoeg denk k he
Hmm...ik had niet gezien dat we al op de 2e pagina bezig waren :) Maar was er inmiddels al achter wat het was. Desalniettemin vind ik het buiten het bestek van PHPhulp vallen, tenzij je de aansturing in PHP schrijft, dan kan het weer wel.Tumbler schreef op 27.11.2006 06:59Kasper, zoek maar eens op de velleman site naar K8055. Dat kan ik besturen via het www :)