Sinds we bij @Home zitten en een SMC router hebben, valt op één computer elke 10 minuten (ongeveer_ het internet weg. Deze computer heeft ook de langste kabel vanaf de router.
Ik hab al een nieuwe router gekregen, maar het probleem blijft aan houden.
als het alleen die PC is zal je even de bekabeling moeten proberen, of bijvoorbeeld het contactje in een ander poortje moeten prikken van een PC die wel werkt
nee, de andere pc's vallen af en toe ook weg, maar als ik het oude kpn modemrouter gebruiokte (met het adsl internet) heb ik geen problemen. nja, ik test wel even met een lap
Ik heb op de SMC site gekeken. Ik zou niet weten wat m´n part.no. is, maar ik heb een willekeurige .bin gepakt, en ik zou niet weten wat ik ermee moet. Iemand een idee?
Als je goed kijkt zie ja daar ook een link "* Where do I find my Part Number?" klik daar eens op ;)
btw, zomaar een bin zou ik niet nemen.
In de webadmin van mijn router zit een link met iets van "update firmware" daar heb je dan een "Bladeren..." knopje om het bestand te "uploaden".
Maar het is natuurlijk niet nodig als de meest rescente firmware versie al aanwezig is.
trouwens: norton zecht ook steeds dat er een aanval is.
[edit]zit op lap,nu maar eens testen.iemand een testtip?[/edit]
[edit]k down een grote iso, en check dadelijk hoe ver die is.[/edit]
Maar als jij een spammail binnenkrijgt is dat ook een andere computer die al "slachtoffer" is. De aanval gaat vanuit 1 pc naar meerdere verschillende gehackte pc's die sturen dat door