Hallo,

Jullie zullen zeggen "daar heb je hem weer met zijn site" en dat is gedeeltelijk ook wel waar :-) . Sinds een kleine maand staat de nieuwe versie online, maar ik zou graag eens iets nieuws erin bouwen. Het probleem is dat ik niet echt weet wát.

Daarom kwam ik hier eens rondneuzen naar leuke ideëen / concepten ;-).

Ponzi
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.thomasopnet.be niet vinden.

Bewerking is afgebroken
Internet Explorer kan geen verbinding met de opgevraagde webpagina maken. De pagina is mogelijk tijdelijk niet beschikbaar.

Ik weet dus niet wat je allemaal wel of niet hebt ;-)
[edit]
http://www.thomasponet.be/ is de goeie, ik ga even voor je kijken ;-)[/edit]
Hupakee :-) .. Inderdaad Luke.. stomme typfout van mij :-p !
Hmmm, lastig.
Wat kun je er zo verder nog bij maken, 't is 'slechts' een blog ;-)
Kijk gewoon eens een beetje rond in de script libr van PHPhulp of andere PHP community's... (toen had ik telefoon)
(was ik weer)
of op site's als http://www.hotscripts.com
Als je daar gewoon eens een beetje rondneust kom je misschien vanzelf wel iets tegen waarvan je zegt, dat kan er wel bij.
Ik weet nu namelijk zo niks en vind hem voor een blog erg compleet :)
De scriptlib heb ik hier al doorbladert, maar er zat niet meteen iets geweldigs tussen. Misschien nog een gastenboekje ofzo :-) ?
Tja, je hebt natuurlijk al dat mensen op nieuws berichten kunnen reageren, maar wellicht dat het wel iets is ja ;-)
[edit]
Versie voor PDA ziet er goed uit trouwens ;-)
[/edit]
Ha bedankt :-) ! Toch iemand met een PDA hier die eens een kijkje wilt nemen ;-) !
Misschien ook XHTML 1.0 valid maken? :P Het is een blog en op een blog zet je niet zo snel iets "speciaals". Idd lijkt me een gastenboek wel een goed idee.
@flip
Check onderaan de site:
Copyright © Thomas Ponet 2006. Valid XHTML 1.1 and CSS.
Flip heeft ergens wel een punt. Mijn scripting is volledig XHTML Valid, maar als je op de link vanonder klikt dan geeft hij een fout. Als je dan weer de broncode kopieert en handmatig checkt, dan geeft hij géén fout. Soms geeft de TinyMCE-edit nog wel eens niet-valid code weer, maar voor de rest is het valid (normaal).

Een gastenboek zal ik er alleszins al eens inbouwen. Misschien nog ideëen?
Wel gaaf hoor die PDA versie! Heb rond gekeken maar je fotoalbum werkt bij mij niet goed :) Ik krijg geen andere foto's te zien.

Reageren