Hallo,

Jullie zullen zeggen "daar heb je hem weer met zijn site" en dat is gedeeltelijk ook wel waar :-) . Sinds een kleine maand staat de nieuwe versie online, maar ik zou graag eens iets nieuws erin bouwen. Het probleem is dat ik niet echt weet wát.

Daarom kwam ik hier eens rondneuzen naar leuke ideëen / concepten ;-).

Ponzi
Bedoel je bij de PDA versie of de gewone?

De Gewone versie zou normaal in elke browser moeten werken :-) . Welke browser heb je op je PDA?
Luke Banning schreef op 08.12.2006 14:55
@flip
Check onderaan de site:
Copyright © Thomas Ponet 2006. Valid XHTML 1.1 and CSS.

Weet ik ook wel. :). Wat Ponzi al zei: als je broncode ZELF valideert werkt het wel, maar via referer werkt het niet.
Probeer anders een andere character encoding??

EDIT:
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />

Probeer deze eens erbij te zetten.
Nu wilt hij toch al valideren, maar geeft hier en daar nog wat foutjes. Vreemd, want wat hij fout aangeeft staat er niet eens op :-/ . Maargoed, ik ben bezig met mijn forms valid te maken :-).

Bedankt !
Ik heb internet explorere op mijn smartphone staan! De pijltjes werken niet en de selectie werkt niet...
Vreemd.. hier werkt hij nochtans perfect met IE :-/ . Misshien heb je geen ondersteuning voor Javascript :-) . Ik zal er straks eens een keertje naar kijken ;-) . Bedankt alleszins !
Ik heb ook IE op m'n PDA,
Zal even kijken of fotoalbum daar goed werkt ;-)
Anders misschien omdat je Smartphone hebt...
Ik heb het hier ook met IE.
Alles werkt totdat ik een andere foto wil pakken.
Pijltjes werken niet & als ik uit de select iets wil pakken opent ie hem niet...
Misschien ff voor PDA versie submit button erbij?
Ziet er naar uit van wel. Toch vind ik het vreemd. Heb je Windows Mobile 2003 of 2005?

Ik zal er vanavond/morgen eens naar kijken... (neemt PDA en voegt een nieuwe taak toe ;-p)
Uhm nieuwe dus 2005 ;-)

Moet je hem volledig hebben? :p
Microsoft(R) Windows Mobile(TM) Version 5.0
OS 5.1.1702 (Build 14367.1.0.2)

Hopelijk kun je er wat mee ;-)
Welke heb jij dan?
Dezelfde :-) ... Enkel de build is anders. Vreemd dat het dan bij jou niet werkt :-/ .

[edit]Heb je je Javascript niet uitgezet ofzo?[/edit]
Volgens mij zit er standaard niet eens JS in IE, maar zal het even controleren ;-)
[edit]Ik kan toch écht geen functie voor JS in IE voor PDA vinden...[/edit]

Reageren