Wil iemand naar mijn site kijken ik heb inmiddels al een heleboel aangepast....

Met vriendelijke groet

Gravelord

layout-cijfer:7

opmerkingen over layout/inhoud:
-Een beetje saai/kaal.
-als ik een cursus php/mysql zie dan verwacht ik een cursus php leren, maar dit is hoe je php/ mysql moet installeren.
-Het is beter dat dan administratie gedoe niet telkens in het menu staat.
-En als ik heel snel naar boven scroll, dan is het menu langzamer(en dat is lastig).
kee admin gedoe gaat ik verwijderen heb je ook gelijk in natuurlijk
Menu ben ik zelf wel blij mee ik weet alleen niet of ik dat bij kan stellen in snelheid ga ik nog naar kijken
Cursus wordt nog aan gewerkt maar ben zelf nog niet zo lang bezig

Maar bedankt
Een HTML cursus waarin wordt verteld dat je zo een HTML bestand opbouwd:

<html>
<title> </title>
<body>

hoi

</body>
</html>

:| <head> tags horen er toch echt bij. Ze staan alleen in je laatste paar plaatjes.
En volgens mij is <font> ook een IE verzinsel, zei iemand pas tenminste. Als je ze toch gebruikt kan <font color="#006699" size="+6"> gewoon bij elkaar ipv los.
ik zal de head er ook bij zetten ff vergeten
maar dat met die font dat wist ik niet

thanxx

Ik zit alleen even de HTML-cursus te bekijken, maar ik moet zeggen dat ik het niet zo extreem mooi vindt.

- Je (XP-vormige) screenies zijn slecht geknipt, rechte hoeken en bij enkele plaatjes zie je de tekst van de achtergrond. Werkt Alt+Print Scrn niet in XP.
Maar ik zou proberen om de code niet zo te presenteren: dit is allemaal veel te veel dataverkeer. Maar een mooi tabelletje van 1*1 op en zet daar in een fixed-font de code neer.
Zet vervolgens de voorbeelden op je webiste (dus echt de html-bestanden) en open die in een nieuw venster als men de oplossingen zilt zien.

- De code die je mensen geeft is ook niet 'je van het!' Je maakt twee keer een <font>, maar waar sluit je hem af. Overigens is, die opmerking die dutchcamel maakt over die <font>-tags, die oorspronkelijk van Bas K. kwam, moet je zeker even meenemen in je wijzigingen. Je kan daar <span></span> voor gebruiken.

- Waarom leer je je bezoekers niet gelijk een beetje met CSS te werken? Veel makkelijker als je style in tags mee te geven...

Oh.. hetzelfde bij die PHP-cursus... brakke pics...

Elwin
jajajaja Ik heb een beetje hulp

cursus HTML EN PHP updated

De rest word hard aan gewerkt

Gravelord
heb er nu ook webmail en css bij
Eerste wat me opviel :

Ga ik naar Cusus --> PHP
en ik scroll naar beneden, dan gaat dat menu'tje mee. Erg leuk, maar de "delete" link is al laatste bij mij ( die ik zie ), terwijl er volgens mij meer links zijn, ga ik verder naar beneden dan zie ik er niet meer.
...
o pruts ja je heb waarschijnlijk een andere beeldscherm grote ik zal het wel aan passen

Reageren