het menu en de banner zijn wel mooi alleen er is een beetje veel wit....
probeer wat aan de lay te doen....
Maar wel een kewl menu (die kan trouwens ook nog wel wat kleur gebruiken)
Ik kijk naar je PHP Tutorial. Ik kijk bij controle structuren en zie dit;
<?php
if ($a < $b) {
print (“a is groter dan b”);
} elseif ($a == $b) {
print (“a is gelijk aan b”);
} else {
print (“a is groter dan b”);
}
?>
Dat kan natuurlijk niet heh :) Die eerste print moet kleiner zijn
?
Onbekende gebruiker
26-10-2004 21:20
poe hee het menu van de cursus heb ik aan gepast volgens mij moet het nu beter zijn ik moet het nog even verder doorvoeren in de rest van de site maar cursus php is aangepast ik heb ook gelijk dat stomme foutje eruit gehaald en nog bedankt voor de tip overigens.
Ik probeer nog wel wat aan de lay-out te doen maar ik heb nog geen preciese planne. De spelletjes ga ik onder verdelen in rubrieken het zij er te veel inderdaad ben ik het ook wel mee eens. En de Nederkandse valuta kan je verklaren door een gevoel van heimwee..........en een gebrek aan mega server
Bij je downloads heb je een stuk of 8 boeken die je kan downloaden. Ik neem aan dat dat illegaal is, en als je ze zo aanbiedt heb je binnen de kortste keren de Stichting Brein op je dak.
Ik zou er iets voorzichtiger mee zijn, en ze óf van je website afhalen óf alleen beschikbaar maken voor leden.
Vriendelijke groet,
Kasper
?
Onbekende gebruiker
27-10-2004 10:11
@ Kasper
Daarom zal hij ook wel een .com adres hebben ;)
?
Onbekende gebruiker
03-11-2004 17:04
Goed dat is misschien ook beter ik zal het aanpassen enne dat com adres was gewoon goedkoper
?
Onbekende gebruiker
03-11-2004 17:07
Mag ik een keer zeggen dat ik blij ben met jullie kritiek zo wordt het uiteindelijk toch nog een mooie site met een beetje hulp