Hiervoor zoek ik een scripter, wat er moet worden gescript kun je vinden op de website,
Hele loginsysteem met:
- registreer (met activatiemail)
- login (cookies)
- wachtwoord kwijt (mail)
- profiel (daarin moet ik ook via het adminpaneel een VIP STER in kunnen zetten, die vip ster wil ik er graag zelf inzetten)
- mijn avatar
- mijn fotos (max 10)
- priveberichten (inbox/outbox) max 20 in in en outbox
- instellingen (registratiegegevens veranderen ect)
Puntensysteem:
- leden moeten elkaar punten kunnen geven, als volgt:
pietje mag jantje per week max. 10 punten geven
bij 2000 punten wordt je Erelid (ook met een afbeelding in profiel met Erelid, die ik ook weer zelf heb)
bij 5000 punten wordt je Superlid (ook met een afbeelding in profiel met Superlid, die ik ook weer zelf heb)
even ter vergelijking: een 17 jarige die een baan heeft mag opscheppen met zijn loon waneer hij meer dan 5 euro per uur verdient.
Maar nu even met andere woorden: Programmeer je om het geld, of als hobby. Bedenk dat goed, want zodra je eraan begint, zal je het ook af moeten maken, of je het leuk vindt of niet. Maar als je het leuk vind om zoiets te maken, en eigenlijk in je vrije tijd dit toch al doet, kan je nu precies hetzelfde doen, maar er ook nog wat mee verdienen. Spreek wel goed af wat er bij komt kijken: eventuele aansprakelijkheid waneer het mis gaat, support bij ontbrekende onderdelen enz. enz.
Laatste les van vandaag: Een goed begin (lees: goede afspraken + handtekening) is het halve werk. Serieus!
naja toch maar even een reactie... ik vind het jammer dat je mijn reactie verkeerd opvat want wat ik daar zei was een grapje, stond er volgens mij ook nog onder en heeft dus niks met mijn "attitude" te maken. verder vind ik het wel grappig dat je mij jong noemt :P terwijl ik 5 jaar ouder ben maar goed. leeftijd is relatief, ik hoor vaker dat iemand die 17 is blij mag zijn met 5 euro maar als een 12 jarige hetzelfde werk kan afleveren als een 40 jarige waarom zou daar dan niet dezelfde vergoeding tegen over mogen staan? ik vind dat pure onzin! ik vind de prijs eigenlijk best een goeie indicatie voor de kwaliteit, als iemand deze opdracht voor 100/150 moet doen kom je waarschijnlijk uit op wat aan elkaar geflanste scriptjes in plaats van een goed en stabiel systeem, verder kraakten we de vacature niet af maar gaven we een realistische prijs indicatie... anyways bedankt voor de felicitatie ;)
Dat bedoel ik: kan een 12 jarige toppen aan een 40 jarige? In een supermarkt misschien wel, dat is nu niet bepaald intelligent werk. Maar met programmeren? (Er even van uitgaande dat de 40 jarige het dus ook daadwerkelijk als beroep doet en niet yet another 3 jarige hobbyist is)
Om het even in een perspectief te plaatsen: de meesten hier zijn maar hobbyisten die nog nooit echt programmeerwerk hebben gedaan of hebben gezien. Dus hoe kunnen zij beweren dat ze professionals zijn?
Maar nogmaals, besef goed bij jezelf: doe je het voor je plezier, of voor het geld?
dat was bij wijze van spreken... ook al doe je het voor de hobby mag je er toch nog wel wat geld voor vragen, kan een leuke bij verdienste zijn. nu maar ophouden en weer on topic? iemand vinden die het voor hem wil scripten...