Goeieavond,

Ik ben bezig met een nieuwe website:
http://dakota.byethost4.com/laurenskreuze (gelieve deze niet te verspreiden)

Hiervoor zoek ik een scripter, wat er moet worden gescript kun je vinden op de website,

Hele loginsysteem met:
- registreer (met activatiemail)
- login (cookies)
- wachtwoord kwijt (mail)
- profiel (daarin moet ik ook via het adminpaneel een VIP STER in kunnen zetten, die vip ster wil ik er graag zelf inzetten)
- mijn avatar
- mijn fotos (max 10)
- priveberichten (inbox/outbox) max 20 in in en outbox
- instellingen (registratiegegevens veranderen ect)

Maken:
- shoutboxsysteem
- bezoeker/vip v/d week
- Nieuwste Leden
- Online Leden
- Nieuwste Reacties
- Laatst ingelogde
- Verjaardagen

Puntensysteem:
- leden moeten elkaar punten kunnen geven, als volgt:

pietje mag jantje per week max. 10 punten geven
bij 2000 punten wordt je Erelid (ook met een afbeelding in profiel met Erelid, die ik ook weer zelf heb)
bij 5000 punten wordt je Superlid (ook met een afbeelding in profiel met Superlid, die ik ook weer zelf heb)

Adminsysteem:
- shoutbox edit/ban/delete
- vipster in profiel aan/uit
- bannen

Posities voor leden enz:
- Global Admin
- Superlid
- VIP
- Erelid
- Lid
- Verbannen

Wie dit voor mij kan maken, of nog zo'n systeem heeft, kan mij mailen.
[email protected]

Alvast bedankt.

Edit:

Admins moeten gewoon alles kunnen..
iemand Ere/Superlid maken (dit moet ook automatisch gaan met die punten)

Ik wil er zo rond de 100/150 euro voor geven, maar er kan altijd over worden gepraat.
(wat) schuift het?
100 tot 150 euro is heel weinig als ik zo eens kijk naar je wensen lijstje want dit is geen simpel klusje
over het bedrag kan altijd worden gepraat zoals ik al zei
noem en prijs, en ik zeg ja of nee.. simpel zat lijkt me ?
Als je dit goed voor elkaar wil hebben denk ik niet dat je iemand kan vinden die het voor minder dan +- 500 euro doet... je lijst met eisen is nogal wat :P
Tuurlijk, dan ga ik wel naar het forum van een vriend van me, daar doen ze het graag voor 150 euro -_-'
Succes, ik vraag me af wat je dan voor systeem krijgt. Ik verwacht dat het dan niet zo moeilijk plat te leggen is.

Goede kwaliteit = hoge prijs

Heb je dat er niet voor over dan krijg je:

lage prijs = (vaak) bagger.
ik wou er eigenlijk al niet meer op reageren, maar ik ben het volkomen met je eens, kwaliteit kost nou eenmaal geld. je hebt hier op phphulp natuurlijk wel te maken met echte pro's ;-)
Rik schreef op 10.12.2006 00:25
ik wou er eigenlijk al niet meer op reageren, maar ik ben het volkomen met je eens, kwaliteit kost nou eenmaal geld. je hebt hier op phphulp natuurlijk wel te maken met echte pro's ;-)

Laat hem maar naar dat andere forum gaan. En misschien is er wel een goeie die het maakt voor 150 euro, al verwacht ik dat het iemand is die het net kan maken, maar waarvan je geen al te hoge verwachtingen moet hebben.

Het zou leuk zijn als je ook nog een linkje plaatst. Kijken wat het uiteindelijk is geworden.

En Rik, niet iedereen hier is een echte pro hoor ;-)
nee weet ik was een grapje je :P ik ben ook benieuwd naar het eind resultaat.

Reageren