Hiervoor zoek ik een scripter, wat er moet worden gescript kun je vinden op de website,
Hele loginsysteem met:
- registreer (met activatiemail)
- login (cookies)
- wachtwoord kwijt (mail)
- profiel (daarin moet ik ook via het adminpaneel een VIP STER in kunnen zetten, die vip ster wil ik er graag zelf inzetten)
- mijn avatar
- mijn fotos (max 10)
- priveberichten (inbox/outbox) max 20 in in en outbox
- instellingen (registratiegegevens veranderen ect)
Puntensysteem:
- leden moeten elkaar punten kunnen geven, als volgt:
pietje mag jantje per week max. 10 punten geven
bij 2000 punten wordt je Erelid (ook met een afbeelding in profiel met Erelid, die ik ook weer zelf heb)
bij 5000 punten wordt je Superlid (ook met een afbeelding in profiel met Superlid, die ik ook weer zelf heb)
zoek hier eens in de script library, als je niet al te hoge eisen stelt kan je het prima samen (laten) stellen uit verschillende scripts in de library hier, dat scheelt een bouwer veel tijd (en jou dus geld).
Maar zoals ik al zei, moet je dan niet superhoge eissen gaan stellen, omdat de verschillende scripts niet op elkaar zijn afgestemd, en dat dus een "spoedklus" zal zijn, omdat je niet zoveel geld uit wil geven.
Laat ik het je ook zo stellen, een simpele site, met alleen informatie die door een bedrijf evt via een standaard (gratis) Content Management Systeem (cms) kan worden onderhouden, zodat je eigenlijk alleen de layout hoeft te maken, en een correcte link met het cms, kost zo'n bedrijf al een behoorlijk bedrag.
Dus bedenk wel even wat voor eissen je stelt, mocht het niet lukken via 1 van de hiervoor al benoemde manieren.
Wanneer houd iedereen hier eens op elke vacature af te kraken? Als je geen interresen hebt, reageer dan niet! Ik doe het idd ook neit voor 150,- simpel weg omdat het redelijk groot is. En een argument als 'kwaliteit kost geld' is onzin. Waarom zou iemand die gratis script niet goed kunnen scripten? Waar betaal je dan extra voor? Jij maakt geen extra kosten..
Dat er meer mensen op afkomen met minder ervaring heb je dan gelijk in, maar de taak van de opdrachtgever is dan ook iemand uit te zoeken waarvan hij denkt dat hij goed genoeg is. Door portfolio/voorbeelden.
Dus hou met zijn allen lekker op om elke vacature die hier geplaatst wordt af te kraken.
Wanneer houd iedereen hier eens op elke vacature af te kraken? Als je geen interresen hebt, reageer dan niet! Ik doe het idd ook neit voor 150,- simpel weg omdat het redelijk groot is. En een argument als 'kwaliteit kost geld' is onzin. Waarom zou iemand die gratis script niet goed kunnen scripten? Waar betaal je dan extra voor? Jij maakt geen extra kosten..
Dat er meer mensen op afkomen met minder ervaring heb je dan gelijk in, maar de taak van de opdrachtgever is dan ook iemand uit te zoeken waarvan hij denkt dat hij goed genoeg is. Door portfolio/voorbeelden.
Dus hou met zijn allen lekker op om elke vacature die hier geplaatst wordt af te kraken.
Ik was hem niet aan het afkraken, maar ik probeerde even uitleg te geven waarom de vacature zo afgekraakt werd eigenlijk (en het was ook nogal laat, dus sorry als het verkeerd over kwam)
en de reden waarom ik het zei is omdat het nogal klinkt alsof het een vrij grote site (communitie?) zal gaan worden.
Je hebt niet alleen een script nodig dat doet wat je wilt. Het moet ook robuust geprogrammeerd zijn. Dus voldoende error-checking en beveiliging. Los van het feit hoeveel iemand er voor vraagt, schat ik in dat er minstens 40 uur werk in zit. Als je iemand kunt vinden met de juiste capaciteiten die het ook nog voor een lage prijs wil doen, dan heb je heel veel mazzel, en dat wens ik je dan ook toe.
Inderdaad,
Erg netjes is het niet...
Als ik cutenews ofzo gebruik haal ik toch ook niet de copyright weg?
Beetje respect mag ook wel voor de mensen die het hebben gemaakt.
[edit]
Compession is inderdaad geen engels woord as far as I know
Denk dat je opinion bedoelt? ;-)
[/edit]