Ik denk dat je dat JavaScript niet in de action van het form moet zetten. Je kunt hem beter koppelen aan het onsubmit event van het formulier.
[edit]
En als het om een login-formulier gaat, kun je beter helemaal geen JavaScript gebruiken. Iedereen kan het uitzetten.
[/edit]
heb ik ook al aangedacht maar hoe bewaar ik dan de post gegevens? dat deze mee worden verzonden, want die worden immers verwerkt op de persoonlijke pagina
?
Onbekende gebruiker
10-12-2006 18:39
big-smoke schreef op 10.12.2006 18:38
heb ik ook al aangedacht maar hoe bewaar ik dan de post gegevens? dat deze mee worden verzonden, want die worden immers verwerkt op de persoonlijke pagina
Als je een MySQL database hebt, kun je dat daar in plaatsen. Een beetje verdiepen in MySQL en klaar is Kees.
Weet ik wel maar ik vind het maar onozel om die records weer eens in de mysql te zetten, het zou veel handiger zijn om ze gwn door te sturen begrijp je?
Bij een login-formulier zijn de enige POST gegevens een username en een password. Die heb je maar 1 keer nodig, op de pagina die de formuliergegevens verwerkt. Daarna zet je een sessievariabele (bv. $_SESSION['login'] = true;) en andere met daarin het id van de gebruiker. Aan de hand van die sessievariabelen kun je alle info die je nodig hebt over de user uit je DB halen.