Hey ik maakte een scriptje om naar een pagina na te gaan door deze in een inputveldje in te typen maar hij verzend de waarden van men velden niet:s

<form name=loginfast method=post action="javascript:document.location='http://' + document.loginfast.name.value + '.youblog.be/?' + document.loginfast.name.value + '&bpage=blog_admin'">
 <input type=text name=name value=Username onFocus="if(this.value=='Username')this.value='';" ><br>
 <input type=password name=pass value=Username onFocus="if(this.value=='Username')this.value='';" ><br>
 <input type=submit value=submit name=submit_pass>
 </form>

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Jah nu lukt me het zonder js het was iets met het verschil van de host fzo maar kun je eigenlijk een sessie aanmaken die voor meerdere hosts werkt? want nu werkt de sessie alleen op de pagina van de gebruiker maar niet meer op de homepage:s
Voor meerdere hosts? Bedoel je ook van verschillende domeinen, dan werkt dat in ieder geval niet.
Is dit niet wat je bedoeld, graag dan meer uitleg.
Het lukt tch niet om die sessies deftig aan te maken en ben vanplan die js tch te gebruiken voor het te verzenden kweet alleen nie hoe?:s

Reageren