Als iemand hier even niks te doen heeft of wat voor me wilt maken ... ik heb het nogal dringend nodig vandaar ...
ik heb een Bier logo nodig met erop '' Overal bier ''
Kan iemand ff eentje voor me maken ? want ben bezig met een website en ben niet zo kei in logo's maken ;)
Google anders even op logo generator ofzo.
Dan kun je vaak al wel wat.
Kun je er later nog een transparant biertje bij knallen ;-)
Moet écht Frans ff gaan leren ;-)
Hahaha,
Inderdaad, S.O. morgen.
En Frans is niet mn sterkste punt ;-) Geef mij maar een aantal webtaaltjes :-p
Als je het morgen pas nodig hebt, kan ik het misschien morgen middag maken.
Ben, 3 uur uit morgen...
Herjan? Lukt het met steeds het veranderen van je onderschrift? :-p
Denk alleen niet dat je dat zomaar kan plaatsen.. Aangezien het het heineken logo is.. Ja je herkent het, dat is de kracht van een logo, en mag daarom (volgens mij) ook niet zomaar gebruikt worden.
Maar een ander punt, ik weet niet wat voor je site je precies maakt, maar aangezien je 18 moet zijn om bier sites te mogen bezoeken, gok ik dat je ook 18 moet zijn om er 1 te maken. (Ookal, de Nederlandse wetgeving is wel vaker krom. Dus je weet maar nooit :S)
Kortgezegd kan de merkhouder optreden tegen iemand die zijn merk gebruikt voor identieke producten of diensten, maar ook tegen iemand die voor soortgelijke producten een teken gebruikt dat lijkt op het merk. Vereist is dan wel dat er gevaar voor verwarring bestaat bij het publiek. Als een merk bekend is, dan kan de merkhouder zelfs optreden tegen het gebruik van overeenstemmende tekens als die niet voor soortgelijke producten worden gebruikt. In sommige gevallen kan de merkhouder ook optreden tegen iemand die zijn merk gebruikt zonder daarmee producten of diensten te onderscheiden.
Juridisch gezien kan ik er ook nog aardig over meelullen, ik maak mij geen zorgen (eg, ergste geval zal ik hem van mijn webspace moeten verwijderen) en wat Jelle er verder mee doet is mijn probleem niet. Het is afhankelijk van de vraag wat hij ermee gaat doen of het eventueel problemen op kan leveren.