Hoiii

Als iemand hier even niks te doen heeft of wat voor me wilt maken ... ik heb het nogal dringend nodig vandaar ...
ik heb een Bier logo nodig met erop '' Overal bier ''
Kan iemand ff eentje voor me maken ? want ben bezig met een website en ben niet zo kei in logo's maken ;)

B.v.d
nee in r en tm hebben geen enkele inhoud als ze niet ook daadwerkelijk geregistreerd zijn. c is wel rechtsgeldig
maar het copyright teken is niet in nederland geldig heb ik gelezen
klopt wat je zegt kris,

je hebt in nederland alleen auteursrechten. meer niet.
copyright === auteursrechten. Geld voor foto's, tekeningen, gebouwen, teksten enz. zolang het er maar op staat!
Copyright != auteursrechten... gelukkig maar...
Copyright op een website is niet rechtsgeldig in Nederland. En overigens is Copyright en auteursrecht ook nogal krom geregeld. Het schijnt dat als ik een boek schrijf vol taalfouten, en jij herschrijft het zonder taalfouten (je past het dus aan) dat je dan copyright naar jezelf toe mag schrijven.

Hetzelfde geldt voor webcode, als je het maar een klein beetje aanpast kunnen ze je niets maken hier in Nederland. En dat lijkt krom, maar: Als ik een scriptje schrijf, en iemand anders heeft (bijna) net zo'n script voor eenzelfde probleem, dan is dat goed mogelijk. Het is dus eigenlijk niet na te gaan of het om een eigengemaakte, of aangepaste versie gaat. Daarom wil Nederland daar ook niet op straffen.
Voor het herschrijven van dat boek heb je toestemming nodig.
Ik had er al een topic over gemaakt waar we daar over verder kunnen praten:) vind het zo lullig als dit topic word gejat.. hier gaat het namelijk om het bier logo:)

Reageren