ik ben bezig met het ontwikkelen van een marktplaats specifiek voor paarden en ponny,s. Aangezien ik wel eens op het forum zit en altijd goede feedback krijg, leek het mij verstandig om het op dit forum te plaatsen.
Mooie site. Layout is zeer overzichtelijk en er is makkelijk te navigeren.
Alles wijst zich vanzelf, erg duidelijk en gebruikersvriendelijk lijkt me.
Let even op: het is "Veulen pony" ipv ponny in de keuzelijst bij verkopen.
Je zet de titel "stamboek" boven de tabel met afstammingsgegevens. Gebruik liever de titel "Afstamming"
Wat betreft Niveau paard kun je geen klassen uit de mensport aangeven. Ook bij type paard mist "menpaard" en ik kan nog wel een paar typen bedenken die er niet tussenstaan.
Het is wel erg leuk bedacht om daar een keuzelijstje van te maken, maar ten eerste mis je dus gemakkelijk een item en bovendien hoeven paarden niet onder één categorie te vatten zijn.
Edit:
Ik merk ook dat je het hele invulformulier kunt doorlopen zonder iets in te vullen. Misschien moet je dat afvangen, of doe je dat pas op het laatst?
Mooie site. Layout is zeer overzichtelijk en er is makkelijk te navigeren.
Alles wijst zich vanzelf, erg duidelijk en gebruikersvriendelijk lijkt me.
Let even op: het is "Veulen pony" ipv ponny in de keuzelijst bij verkopen.
Je zet de titel "stamboek" boven de tabel met afstammingsgegevens. Gebruik liever de titel "Afstamming"
Wat betreft Niveau paard kun je geen klassen uit de mensport aangeven. Ook bij type paard mist "menpaard" en ik kan nog wel een paar typen bedenken die er niet tussenstaan.
Het is wel erg leuk bedacht om daar een keuzelijstje van te maken, maar ten eerste mis je dus gemakkelijk een item en bovendien hoeven paarden niet onder één categorie te vatten zijn.
Edit:
Ik merk ook dat je het hele invulformulier kunt doorlopen zonder iets in te vullen. Misschien moet je dat afvangen, of doe je dat pas op het laatst?
Bedankt voor de reactie. Mooi dat er ook nog mensen op het forum zitten die kennis hebben van paarden.
Ik ga je op en aanmerkingen zo spoedig mogelijk verhelpen. BEDANKT JOS!
Ziet er goed uit.
wat ik wel zou doen is bij kopen die advertenties mooier uitlijnen.
dus niet:
Gegevens:
Type: Spring Paard
Niveau: Internationaal
Leeftijd: 15
Stokmaat: 40 meter
Stamboek:International Heavy Warmblood
Prijs: >=25.000
maar:
Gegevens:
Stamboek: International Heavy Warmblood
dus de standaard gegevens in een andere <td> dan de individuele gegevens.
verder is het heel fraai! zowel de kleuren als de vormgeving en het plaatje bij geen foto.
Ziet er goed uit.
wat ik wel zou doen is bij kopen die advertenties mooier uitlijnen.
dus niet:
Gegevens:
Stamboek:International Heavy Warmblood
maar:
Gegevens:
Stamboek: International Heavy Warmblood
dus de standaard gegevens in een andere <td> dan de individuele gegevens.
verder is het heel fraai! zowel de kleuren als de vormgeving en het plaatje bij geen foto.
Promotie is altijd meegenomen. In werke vorm van promotie zal dit zijn ? Ik ben zeer geïntereseerd, aangezien de website op 1 januari officeël online gaat.
Hoe zou ik in contact kunnen komen van degene die (eventueel) www.koopeenpaard.nl zou willen promoten ?
Aangezien je zelf ook gek op paarden bent, er komt ook een heel informatie centrum over, stamboeken, hengstenhouders, verenigingen, koop en verkoop tips en een forum.