Hallo allemaal,

Aan jullie het vriendelijke verzoek mijn portal-achtige project www.linkage.nl te voorzien van enig commentaar.

www.linkage.nl is mijn groeiende verzameling van links en screenshots naar mooi ontworpen of gewoon leuke websites. Ik heb voor het internationale scala aan websites dat voorbijkomt voor engels als voertaal gekozen.

Op het moment is maar een beperkt gedeelte voorzien van PHP, maar dit enkel en alleen omdat dit voor mij zo goed als nieuwe materie betreft. Uiteindelijk wil ik dit 'idee' uit gaan werken tot een complete, makkelijk up-te-daten PHP website, voorzien van bijvoorbeeld: rating mogelijkheden, mogelijkheden om commentaar achter te laten en wat al nog meer.

Dus PHPHulp...I'll be back !
Nice site :) Is leuk voor webdesigners e.d. om inspiratie op te doen, zoals ik ;)

maar ik vind het ook erg netjes dat als je je beeld verkleind, die scrollbar van alle websites van die week ook meescrolled :) want anders heb je twee scrollbars en je ziet het screenshotje niet meer wanneer je op een linkje klikt..

het was wel ff zoeken , want die eerste url staat er al standaard in, dus ik zat maar te klikken en te klikken en er gebeurde niks, totdat ik op de tweede link klikte.. misschien spreekt het voorzich en ben ik gewoon dom (wat het vast niet zal wezen :P) of het is iets onduidelijk..

Verder leuke site!! keep up the good work ;) (clishé)
Kleurgebruik vind ik helemaal niets :|

Verder ziet het er wel goed uit :)
Hallo !
Heel erg bedankt voor de reacties !

Bas, wat bedoel jij precies met:

[color=#663366]"maar ik vind het ook erg netjes dat als je je beeld verkleind, die scrollbar van alle websites van die week ook meescrolled :) want anders heb je twee scrollbars en je ziet het screenshotje niet meer wanneer je op een linkje klikt.."[/color]

En Mitch, even over het kleurgebruik, hier heb ik al vele opmerkingen over gekregen, zij het negatief en positief en ik moet zeggen daar erg blij mee te zijn. Ik heb expres gekozen voor een kleur die ik over het algemeen niet veel ben tegengekomen op het internet (nog steeds niet trouwens) met het idee dat het dan in het oog zou springen...E voila !
Kleurcodes werken dus niet...
Excuus!

Ik bedenk me net nog iets...

Hoe werkt de redirect naar de door jullie gebruikte resolutie, zie je eerst een 'splash' screen of verspringt het meteen naar de 'echte' website ? Dat er dus http://www.linkage.nl/big.html of small.html in de adresbalk van de browser staat...

Thanks again !
ik krijg volgens mij meteen big.html.. en die scrollbar die ik bedoel is dat scrolletje van de 'latest additions'.. die wordt verticaal ook groter of kleiner naar mate van je resolutie.. dat vind ik goed gedaan :)
Niets is erger dan 'verkeerde' scrollbars !
ik krijg helemaal niets te zien ???
Erick schreef op 06.10.2004 01:42
Hallo !
En Mitch, even over het kleurgebruik, hier heb ik al vele opmerkingen over gekregen, zij het negatief en positief en ik moet zeggen daar erg blij mee te zijn. Ik heb expres gekozen voor een kleur die ik over het algemeen niet veel ben tegengekomen op het internet (nog steeds niet trouwens) met het idee dat het dan in het oog zou springen...E voila !

Ik klik dus meteen weg op een site met zulk kleur gebruik, weet niet of ik tot de meerderheid behoor, maar ik blijf hiet echt niet naar kijken.
kvind het wel een nette site eigenlijk. Wel wat onoverzichtelijk in het begin, maar dat was snel over ;)

Kleurgebruik vind ik persoonlijk niks mis mee, en menu is ook leuk gedaan.
HI!
Weer die kleuren he...

Ik klik dus meteen weg op een site met zulk kleur gebruik, weet niet of ik tot de meerderheid behoor, maar ik blijf hiet echt niet naar kijken.

Maar beste Boaz waarom dan ? Sta je niet open voor persoonlijke of experimentele kleurscala's op het internet ?

Kasper, wat is in het begin onoverzichtelijk ?

Reageren