Hallo allemaal,

Aan jullie het vriendelijke verzoek mijn portal-achtige project www.linkage.nl te voorzien van enig commentaar.

www.linkage.nl is mijn groeiende verzameling van links en screenshots naar mooi ontworpen of gewoon leuke websites. Ik heb voor het internationale scala aan websites dat voorbijkomt voor engels als voertaal gekozen.

Op het moment is maar een beperkt gedeelte voorzien van PHP, maar dit enkel en alleen omdat dit voor mij zo goed als nieuwe materie betreft. Uiteindelijk wil ik dit 'idee' uit gaan werken tot een complete, makkelijk up-te-daten PHP website, voorzien van bijvoorbeeld: rating mogelijkheden, mogelijkheden om commentaar achter te laten en wat al nog meer.

Dus PHPHulp...I'll be back !
zal zeker eens naar je html kijken!

Mijn domein heb ik gratis gehad bij C'T Magazine. Heb hem nog niet zo lang, en kreeg hem vrij onverwacht dus weet nog niet goed wat ik erop moet zetten. Ben er al wel mee bezig, dacht een hulp pagina voor C++ of zo

Maar als iemand nog andere ideeen heeft.... :)

Domein heeft geen MySQL
HI!
C'T ??! Hadden die niet kortgeleden iets met een code die in het magazine stond waardoor 10.000 mensen een gratis domein kregen voor 1 jaar ? Erg leuke actie !

Het mooie van een eigen domeinnaam is dat je erop kunt zetten wat je wilt, mits bepaalde 'gentlemen's agreements' worden gehandhaafd nartuurlijk ! Waarom geen hulppagina voor C++ ? Als dit een onderwerp is waarover je het een en ander denkt te kunnen vertellen...

MySQL is voor mij nog een stapje verder dan waar ik nu mee bezig ben, PHP onder de knie krijgen...Wat best een aardige klus is zo tussen de bedrijven door.

Laat je even weten wanneer jouw site een hoger doel dient ?
@d erick:

Hoezo verprutst je pagina???

Check: www.dreamix-design.com/portfolio *nog in aanbouw, maar wel volledig zonder enige "frame" woord in de bron of in het zicht!

(8) Het is een questie van geduld (8), als je er lekker effe de tijd voor neem heb je het zo onder de knie!
HI!
Robin...wat bedoel je ?

Ik heb gekeken op www.dreamix-design.com/portfolio en moet zeggen na mijn eerste keer klikken (op 'links' om precies te zijn) springt bij mij het browserscherm op wit om daarna pas weer de website en mijn gekozen optie te laten zien. Waar moet ik nu precies de tijd voor nemen, het steeds maar opnieuw laten laden van gehele pagina's voor de verandering van 1 enkel plaatje ?!
ik vind die website van jou Robin ! ook niet echt super als ik eerlijk ben ;) voor een design iets kan het veel beter.. zie: http://www.designersworld.nl/d-designresources/1.html bijvoorbeeld..

Zelf heb ik net ook een bedrijf opgestart die het maken van online enquetes, banners, gewone flyers, posters en hijsstijlen ontwerpt.. website gaat vandaag gelanceerd worden dus ik geef wel een gil al hij af is :)
HI!
Bas, ik kan haast niet wachten...
Oeh, een miljonair in de dop ;)
HI!
Bas, gefeliciteerd met de lancering van www.24pro.nl !

Ik ben erg onder de indruk van zowieso de url...erg catchy !, maar vindt ook de website een solide en professionele indruk maken. Mede hierdoor heb je een plaatsje verworven op www.linkage.nl in de categorie SITE of the WEEK.

1 dingetje dat mij opviel betreffende verschillen in de opbouw van de pagina wanneer bekeken in verschillende browsers.

Wanneer ik 24pro bekijk in IE voor de Mac -ik ben en blijf een MacAddict- zie ik bv. geen achtergrondplaatje achter de welkomst tekst die aan de rechterkant wordt gepresenteerd. Dit zie ik echter in mijn andere browser, Safari, wel. In Opera ook, maar in Netscape 7.1 weer niet...

Het maakt in het geheel niet uit natuurlijk, alsof een potentiele klant van 24pro in verschillende browsers gaat zitten kijken...Maar mischien wist je dit niet en stoort het je nu je dit wel weet (LOL!). Dit soort dingetjes kosten mij namelijk altijd mijn hoognodige nachtrust...

Proficiat en heel veel sucses met 24pro !

P.S. Ik hoop dat jouw server de toename van bezoekers, gegenereerd door jouw screenshot op www.linkage.nl aankan...hehehe
He Erick, bedankt dat je 24Pro site of the week hebt gemaakt ;) ben er erg trots op :)

wat je zegt over die background, dat kan een bug wezen.. ik werk namelijk in CSS met z-index.. dat kan gebruikt worden om verschillende gepositioneerde elementen over elkaar heen te leggen.. via z-index geef je vervolgens de volgorde aan.. in explorer werkt het idd wel en op firefox werkt het weer niet.. tis een background, misschien een klein detail maar kon het zo snel niet oplossen.. ik ga hier zeker nog naar kijken en zal nog even een collega van mij vragen hoe dat precies mogelijk is.. ik zal het hier wel posten wanneer ik de bug gefixed heb :)

nogmaals bedankt voor het maken van site of the week :)

Reageren