Ik begrijp wat je bedoelt.. ik zat daar inderdaad ook over te twijfelen, wat zou ik in jou ogen moeten doen?
?
Onbekende gebruiker
22-12-2006 21:18
Dat rood vloekt te erg met mijn ogen, heb hem maar weer snel weg geklikt want ik moet nog een paar uur door.
Gevonden scooters en daaronder een paar foto'tjes is een beetje heel erg kaal. Misschien moet je er ook nog wat tekst enzo bijzetten.
Design aangepast, nieuwe reacties aub:P ( dit is 1 enkele pagina om te laten zien ) nog niks in code geschreven etc.. ) dus geen reacties als: beetje kaal, het gaat echt om t design nu
?
Onbekende gebruiker
22-12-2006 21:38
Ik vind het nog steeds te rood, je zou er tabellen in kunnen maken met html later. Maar dat rood .. sorry!!!
Je moet het ook wat meer verchillende kleur inwerpen.
Mjaa, dat was mijn mening voor nu...
waar heb jij t nou weer over met je tabellen:P
het gaat om het design en oke als jij het te rood vind..dank je voor je reactie.
maar ik vind het nu geen storend rood meer, als meerdere mense het nog te rood vinden zal ik het veranderen.
Ik vind hem wel aardig :)
Rood in header vind ik wel mooi
Rood in content vind ik niet mooi, is te donker.
@Ali, hij vroeg juist niet om de code... en dan nog gebruik CSS ;-)
Het is maar goed dat dit een test ontwerp is, het is zonde om hier nog moeite in te steken. Je gebruikt rood + zwart en dit staat niet op de wijze hoe jij het combineerd. Het menu is al helemaal om te huilen, wie zit er nu te wachten op een menu met profielafbeelding?
Als ik het bekijk zie ik een lelijke roze streep in het midden, je hoeft heus de kwaliteit niet te verlagen want niemand zal dit design ooit willen stelen.
Dus kortom: Weg ermee en overnieuw beginnen, andere kleuren en een andere opbouw. En niet weer een "fancy" menu.