-------
Okay, dus als ik een monitor heb met een resolutie van meer dan 800*600 heb ik automatisch een huge wit vlak met leegte? En daaruit knalt dan een enorm rood vlak?

En om verder te gaan, gebruik niet teveel goedkope photoshop trucjes. En zorg er dan voor dat het bovenste en onderste vlak ongeveer hetzelfde is o.i.d. Onder is half rond, boven niet... sluit niet netjes aan etc.
eens met arjan!

wat je zou kunnen doen is bij de content het rode wit maken of heel licht rood dan die zwarte balk ook een bevel geven met photoshop wat je ook bij het menu hebt gedaan en ook die rondingen het zelfde doen!

en het menu zou ik daar weg laten. wat ik zou doen is aan de linkerkant een menu te maken in beetje de zelfde style als de header en dan de een de header 1 geheel laten worden met het menu (zoals: http://tennisgame.be/ddesign/design/index2.php durf het eens om op dit oude design komentaar te geven)

ik hoop dat je snapt wat ik bedoel en dat je er wat aan hebt!
succes,
@chef, die "roze" streep ligt eraan dat ik via mijn pc host, ik zit via de powerline op internet [ stopcontact netwerk ], dus tja.. de data word af en toe beetje corrupt:P
Het lijkt symphonia in rosso wel!! Iets te rood dus!

Reageren