Heren,

Mijn jaarlijkse 'tijd voor een update!' zorgde er ook deze keer weer voor dat mijn website weer eens een remake kreeg. Op zich ben ik er tevreden over maar ik zou graag jullie meningen horen danwel wat extratjes voor wat extra kleur...

Klik.
B E atifull ik vind um prachtig complimenten. hoe maak je dat menu zo dat als je bijv naar over mij gaat dat dat knopje wit wordt? (dat soort van tabblad achtige effect)
Css, a:hover :). Zoek maar eens op google 'css tabs', eerste of tweede hit zou moeten werken.
IK vind het echt mooi! Maar wat ik jammer vind, is dat als je onderin de pagina een andere "stijl" kiest, dat je dan weer op de bovenkant van de pagina begint. Het zou mooier zijn als je dan op de zelfde plaats van de pagina blijft staan, dat naar boven scrollen is soms best irritant. En als je een andere stijl kiest in het fotoalbum, bijvoorbeeld de map IK, dan kom je weer terug in de map index van het foto album.
Voor jou kunnen vind ik het een beetje te simpel allemaal arjan
Stuur mij een mailtje (over mij) -> ontbreekt link
Contactformulier is nu naar mijn mening lelijk sorry.
De rest is echt super mooi simpel en overzichtelijk

edit: Nog wel even favicon aanpassen he;-)
Wes, komt omdat ik nogal van simpel hou... Eenvoud enzo. 95% van de websites die in flash gebouwd zijn klik ik gerust weg :P.

Niek, Het is logisch dat we weer naar boven gaan. Het enige dat veranderd is de bovenste afbeelding... als we dan niet terug naar boven zouden gaan zou niemand het merken ;). Dat tweede heb je gelijk in en zou nu gefixed moeten zijn.
Ziet er mooi uit.. Misschien dat je inderdaad meer kan dan dit, wat wes zei, maar:

@wes
Het is de bedoeling dat een website mooi, simpel en functioneel is, wanneer het het type site betreft wat die van Arjan ook is. (of Y-cey)
En ik kan niet anders zeggen dan:
Mooi
Simpel
Functioneel
Doeltreffent

Toch nog een paar opmerkingen

Valideer je css en html code eens, er zijn maar een paar kleine dingetjes die niet goed zijn. (voor je css geldt dat overal, mbt je container div)

Voor de html geld dat niet voor de home, (heb ze niet allemaal getest) maar bijvoorbeeld wel voor de tab "Kenia".

Het zijn maar zogenaamde "schoonheidsfoutjes" niets ernstigs.
Ik vind het wel een mooie site, het is een beetje de zelfde type als de vorige maar tog mooi...
Vind hem een beetje simpel, maar het is voldoende aangezien niet alles super hoeft te zijn. De achtergrond doet me denken aan m'n Oma's keuken dus het is een beetje ouderwets.

Mooi dat je een stukje over Kenia erbij hebt gezet :) en mooie foto's!
Webmakerij, flavicon aangepast, linkjes toegevoegd en over het contact formulier was ikzelf ook nog aan het nadenken. Vanavond even wat lijntjes weghalen en misschien een leuke foto toevoegen. Thx :).

Robert, normaal ben ik niet zo'n validator persoon maar je hebt gelijk, ik heb even een paar dingetjes aangepast en alles is nu als het goed is goed :). Thx :).

niek90, de vorige leek meer op wat arjaninkenia nu is. Natuurlijk is het geen dramatische 'make-over' maar dat komt omdat mijn website geen doel heeft. :).

Chef, ken je het KISS princiepe? 'Keep it simple stupid!' Ik hou daar wel van! Overzichterlijk, duidelijk en makkelijk te begrijpen voor iedereen. Die achtergrond moet ik ook nog even over nadenken maar ik vind de standaard schuine streep die ik overal gebruik een beetje afgezaagd :P. Thx :).

Reageren