Javascript word een steeds groter deel van het websites programmeren.

Mijn vraag is kort en simpel :
Kan er een javascript deel komen?
Ik vind het een goed idee :)

Even op Bas z'n antwoordt wachten :)
PHPhulp is allang geen PHP-only forum meer. Onderwerpen zoals JavaScript en CSS komen hier veelvuldig aan bod. Misschien wil Bas er nieuwe categorieën voor aanmaken?
Jacco schreef op 27.12.2006 21:25
Javascript word een steeds groter deel van het websites programmeren.

Ik mag hopen van niet.
Jacco schreef op 27.12.2006 21:25
Mijn vraag is kort en simpel :
Kan er een javascript deel komen?

Moet je Bas vragen.
Heeft altijd gewoon in webdesign gekunt, dus ik stem tegen...

Edit: Wow, 4 tegelijkertijd...
Edit2: Als er een aparte cat voor komt, moet er zeker een aparte cat voor CSS komen...
Jonathan schreef op 27.12.2006 21:27
[quote='Jacco schreef op 27.12.2006 21:25']Javascript word een steeds groter deel van het websites programmeren.

Ik mag hopen van niet.
[/quote]
Verklaar je nader...
we zijn razendsnel ;)
Tegen, sluit mij aan bij WJ

BTW Bas heeft nog een heel waslijstje te doen (CSSHulp.nl, ASPHulp.nl, PHPHulp.nl New Style¿, RSS feeds PHPHulp....)
Ik vind Javascript niet onder webdesign vallen. Dit is eigenlijk een aparte taal wat geintegreerd word in html, daarvoor zou css ook apart kunnen. Maar dit heeft een grote overlapping met webdesign. Dus dat zou je duidelijk kunnen maken in de omschrijving :)
Jonathan schreef op 27.12.2006 21:27
[quote='Jacco schreef op 27.12.2006 21:25']Javascript word een steeds groter deel van het websites programmeren.

Ik mag hopen van niet.
[/quote]

Dat is een mening die ik tot op zekere hoogte met je deel. Maar als je kijkt naar het aantal mensen dat wel javascript gebruikt en het feit dat Jan al een beetje aangaf dat dit geen phponly forum meer is, vind ik dat het een tekort is dat er bijvoorbeeld geen javascript (en ook eerder genoemd css trouwens) deel is. Dit vraag ik niet alleen voor mezelf maar met name omdat alles anders een grote warboelword. Je ziet nu al dat het php deel word vol gepost (beetje overdreven mischien) met vragen over CSS en JS.
Ik neem aan dat de TS echt bedoelt een onderdeel van deze site en niet www.csshulp.nl. En wat mij betreft zijn JavaScript en CSS net zo goed losse onderdelen als OOP en MySQL.

Reageren