Hoi,

Sinds een week heb ik Service Pack 2 geinstalleerd op mijn Windows XP Home Edition, omdat de updates bleven zagen dat ik dit moest doen...

Maar dit was blijkbaar een grote fout, SP2 vertraagt je pc enorm, en ik zie de voordelen er niet van in... Als je ze willen, geraken ze toch altijd op je pc denk ik...

Nu; hoe krijg ik dit weg? Er is een uninstall, maar is dit wel mogelijk? Of misschien proberen via Systeemherstel? Zou dit zo weg zijn?

Of heeft iemand een goede reden waarom ik dit best niet verwijder?

Thx ;)

Edit: Mag van mij verplaatst worden naar Koffiehoek, heb me blijkbaar vergist :/
Koffiehoek :)

Ik heb het niet eens geinstalleerd omdat het meer problemen maakt dan oplost.
Eraf die zooi!

En bij de install (iig bij SP1) krijg je de vraag of je oude bestanden wil archiveren om unistall mogenlijk te maken, als je dat gedaan hebt en je toetst bij uitvoeren : 'appwiz.cpl' in, zie je hem als het goed is in de lijst staan :)
Ik zie Service Pack 2 inderdaad onderaan in de lijst staan... Maar is dit veilig? Dat dit geen grotere gaten in je veiligheid maakt dan? :/
Veel groter kunnen de gaten niet he? :)

Het grootste lek is Internet Explorer, daar moet je eerst vanaf als je dat nog niet bent.
Een firewall is voor je veiligheid ook aan te raden, behalve als je al achter een router zit met firewall, die houd dan gelijk wormen en trojans buiten de deur.
En als je dan zorgt dat je geen maffe files van kazaa oid plukt heb je nergens last van :)
Ik heb Norton 2004, en hier zit een firewall in bij mijn weten... En IE heb ik al lang afgedankt, werk met Firefox...

En ik heb ook een router... :p Als ik een specifieke poort openwil, bvb 8000 voor m'n webserver, moet ik dit aan mijn router vertellen, of hij forward deze niet ..

Veilig genoeg dan? :/ Ik vertrouw het zaakje niet zo :/
Je kan het weg krijgen door naar herstelpunten te gaan:
Nu wordt het moeilijk?
Wat te doen:
- herstelpunt
of
- uninstall ?
Wat is het beste? :p
Rafael schreef op 07.10.2004 17:25
Ik heb Norton 2004, en hier zit een firewall in bij mijn weten... En IE heb ik al lang afgedankt, werk met Firefox...

En ik heb ook een router... :p Als ik een specifieke poort openwil, bvb 8000 voor m'n webserver, moet ik dit aan mijn router vertellen, of hij forward deze niet ..

Veilig genoeg dan? :/ Ik vertrouw het zaakje niet zo :/

Veilig genoeg :)

Herstellen lijkt me geen goede optie omdat dan niet alleen SP2 weggehaald wordt maar ook andere files weer worden teruggezet, en je irri namen krijgt voor bestanden die je gewijzigt hebt enzo :|
Uninstallen dus :)
Service Pack 2 met succes verwijderd...

M'n pctje is al direct een pak sneller vind ik... :D
Hehe :D
kheb ook veel miserie met die sp2, kan je hem weg doen bij config. software en dan verwijderen.
want mijn internet heeft nu twee icoontjes en mijn norton werkt niet meer.

Reageren