Hey allemaal
Ik zou jullie rating is willen weten van wat jullie van mijn lay-out vinden . Ik maakte het gewoon even (mijn neef moet het maken voor school)
hier de lay-out
Is wel niet helemaal uitgewerkt met codes Gewoon met paint gemaakt
Maar het is niet meteen de meest aangename layout/website om naar te kijken. Witte letters op zwarte achtergrond is zoiezo al niet echt goed leesbaar. Ook het 'gradient-effect' lijkt me niet echt een goed idee.
Mag ik even een vermelding doen ..
voor degene die veel onthouden die achtergronden in de frames zijn van essetee.. als je het dan ziet lijk het percies dat ik er gewoon heb mee *gekloot* .Ik zei oook ng in mijn postje
geef rating als je hier en daar nog wat zou veranderen
?
Onbekende gebruiker
04-01-2007 22:56
Alles met Paint? Paint Shop Pro dan zeker.
Maar ik vind er niks aan. Te donker en met dat wit te veel contrast. Veder zal ik gaan voor sans-serif en is die achtergrond gewoon te druk.
De achtergrond is niet goed en het logo van Kinepolis is van slechte kwaliteit. Verder zou ik de kaders ofwel een andere kleur dan zwart geven, ofwel een stuk minder dik maken.
Eerlijk gezegd zou k gewoon eens even opnieuw beginnen :-S
Je moet proberen om een iets rustigere layout te maken.. Dus gewoon waar de tekst op komt wit of licht grijs, maar zeker geen donkere kleuren want zwarte tekst vind ik nogaltijd het fijnste om te lezen.
En probeer eens een wat 'meer zeggendere' header te maken. Deze header onthouden mensen gewoon niet, dat moet wel zo zijn. Want dan komen de mensen terug op je site! De header is het visitekaarte van je site!