Hey allemaal
Ik zou jullie rating is willen weten van wat jullie van mijn lay-out vinden . Ik maakte het gewoon even (mijn neef moet het maken voor school)
hier de lay-out
Is wel niet helemaal uitgewerkt met codes Gewoon met paint gemaakt

LINKJE

Geef een rating mocht je dit verder uitwerken

mvg wouter
Haal het weg *ogen branden* ( was mijn 1e reactie)

Wel cool dat het met paint is gemaakt!

Voor wat voor onderwerp wordt het?
Voor wat voor onderwerp wordt het?

Ik ga eens proberen een ander te maken maar ik weet niet welk onderwerp
Geef hier maar jullie onderwerpen..

Met rustig bedoel je zeker een sober frame zonder dikke rand ... rustig kleur

mvg wouter

ik ga even tut doen met een lay-out over voetbal met photoshop dn kan ik misshien deze zelf gebruiken
ArendJan schreef op 05.01.2007 11:34
Nouja, die gtagangsters is ook verre van perfect.....:/

idd, dat is ook niet een van de beste die ik in mijn leven heb gezien, en geloof me ik heb veel goede gezien.

Maar ik vind het echt een te metalic look hebben, het is meer een stuk ijzer waar een smurf op uitgeknepen is.

Maar voor paint vind ik het goed, ik kan namelijk niets met paint :schaamtzich:

Iig zolang het voor een serieuze website niet word gebruikt vind ik het niet erg, maar dit moet je niet gebruiken als visite kaartje, maar dat weet je denk ik ook wel ;)
Ja ne dit was gewoon een testje en ik wou wat showen ... (mislukt)

iemand nog onderwerpen
Ik zou zeggen, maak je sites in het vervolg met Adobe Photoshop.
Om goede ideeen te krijgen van sites, kun je eens kijken op good-tutorials.com , het is zeer moeilijk om te weten wat anderen er zullen van zeggen. Heeft er mss nog iemand tips voor deze? http://users.telenet.be/dollepret/voorbeeld3.html , let niet op de tekst e.d.

UITLEG: bij rollover over pagina's in logo komt zoon cirkeltje als bij filmpjes, ook als pagina actief is. bij rollover over namen komen bolletjes, ook als naam actief is
@ Lukke: voor reviews van je eigen site graag een eigen topic starten.
Ok, geen probleem :-)

Ik post hem wel even wanneer hij volledig af is :-)

Reageren