De header vind ik op zich wel ok, maar misschien is wat schaduw achter dat busje links wel mooi, de koppen vind ik ook mooi. Ik vind de zwarte achtergrond niet mooi, zwart schrikt af, je moet ook nog wat padding toevoegen en een ander letterype is ook wel goed. Ik vind het blauw van de koppen niet echt mooi samen met het grijs
Het is wel mooier als de site een footer heeft of als de site een 'rechte onderkant' heeft.
De pagina brom ziet er redelijk uit, maar het <!DOCTYPE> mist.
Veel suc6 nog met de website
Tip: probeer een zo rustig mogelijk design te maken, het is een beetje druk
[edit]
@Jelle: Als je de site niet mooi vind, zeg dan wat beter kan en waar ze op moeten letten, aan 'Ik vind hem lelijk' hebben ze niet zoveel, post dan helemaal niets.
[/edit]
Je site is volgens mij te breed, het kan nooit voor iedereen goed zijn, maar probeer zeker te kijken op een resolutie v. 1024 x 768 , denkik meest gebruikt?
De lay-out vind ik tamelijk eenvoudig.
De filmpjes spelen af via google video? Heb je deze zelf gemaakt?
Het is mss handiger om bij je filmpjes en foto's een watermerk te zetten (noemt dit zo?), dus dat er klein op staat gamersfuture.nl
Ik geloof niet dat je site een supersucces zal worden aangezien er natuurlijk al veel sites zijn met hetzelfde onderwerp, en deze hebben een uitgebreidere keuze.
Je lijstjes met naam geplaatst op en platform vind ik wel zeeer overzichtelijk!
Bij nieuwste screenshots wordt een random foto getoont, dit vind ik ook zeer goed.
Kortom: Probeer zoveel mogelijk game-reviews e.d. online te zetten, en begin dan pas aan naambekendheid. Eventueel nog proberen de lay-out wat 'professioneler' te laten ogen en wat minder breed, zet een watermerk op je video's/plaatjes of geef link van waar je ze hebt.
Voor ideeen voor een lay-out, zeker eens surfen naar good-tutorials.com .
Hmm, ik vind het niet geweldig dat je voor grijs+blauw hebt gekozen, het is niet een erg mooie combinatie.
Njah, ik weet eigenlijk weinig te zeggen dan dat het zo simpel en basis is. Toch hoop ik dat je binnekort mij kan verrassen met een super ontwerp!
En je gebruikt een combi van divs/css/tabellen, niet doen! Gewoon alles in divs + css. Dat is netjes en altijd makkelijk voor later!
Ow, en ik wil niet zeuren maar dubbelposten was niet nodig geweest :)
1) geen bumps !!
2)is het niet beter GAMES onder een lijst te geven A: americas army ..
B :battlefield !! zo ?
doe dan meteen ook de video's zo en zet anders voor VERWARING even een klein kadertje met NIEUWE !!