Als ik een site over games en gamers zie dan denk ik altijd meteen: dat daar nou niemand eerder op gekomen is!

Het is het beginstadium van een ontwerp. En deze zin:
Wegens de lage hoeveelheid gebruikers hebben we besloten jullie te verwijderen. Als je het nog wilt, kun je je binnenkort weer aanmelden op GamersFuture.

die vind ik wel heel bijzonder. Als mensen al de moeite hebben genomen om zich aan te melden op je (begin van een) site, dan zou ik ze nooit verwijderen. Integendeel, je moet ze koesteren!
Jan Koehoorn schreef op 07.01.2007 20:12
Als ik een site over games en gamers zie dan denk ik altijd meteen: dat daar nou niemand eerder op gekomen is!

whahahahahhaha prachtig :D

Over de site: Ik vind het een beetje simpel ogen..
Voor de rest overzichtelijk.. En ook mooi hoe je dat met screenshots hebt gedaan als ze groter worden!
[edit]
en dit :
<div style="width: 100%; background-color: rgb(125, 125, 125);">
hoort natuurlijk in de css.
[/edit]
Header: Niet goed, die wazige tekst is echt te wazig

Vrij simpele Lay-out, niet iets waar ik nou vrolijk van zou worden. Het onderwerp is natuurlijk zoals eerder al gezegd al voor veel meer sites gebruikt.

Verder nodigt de layout niet uit voor interesse in het onderwerp. Van een echte gamesite verwacht ik (dat kan per persoon verschillen!!) een wat meer grafische lay-out.

Link naar Admin --> Niet gewoon in je menu zetten, vind ik daar misplaatst, het is namelijk NIET voor de gewone gebruiker.
te klein voor zon game site probeer hem eens wat uitgebreider te maken en wat aantrekkelijker ,, zoeits als cheatplanet.com ,, dat soort dingen moet je proberen te nemen als voor zon game site..
De site is zeker niet mijn style maar toch wel redelijk overzichtelijk..
alles is vrij eenvoudig maar het lettertype moet zeker anders..
voor de rest vind ik dat busje wel vette hippie-style =D
maar niet echt een staaltje topwerk qua desing en voor de rest heb ik eigenlijk weinig toe te voegen :P
sorry nog één ding toe te voegen,,
probeer meer een geheel van je layout te maken
Ik heb de site weer met mijn crew eens vlink geupdat wat vinden jullie er van. www.gamersfuture.nl
Ik vind hem in ieder geval al beter dan vroeger.

Het zou leuk zijn moest je kunnen reageren op reviews en er eventueel een forum zou zijn.

Zoals eerder gezegd: er bestaan al veel dergelijke sites dus om er een succes van te maken zal je je site veel moeten promoten en zorgen dat je zeeeer veel reviews hebt.
ja dat komt nog helemaal moet eerst overstappen
Ik vind hem erg leuk, alleen wat bedoelt Freek met 'misschien moet er schaduw achter dat busje'. WELK BUSJE :S:S:S???
"Wegens de lage hoeveelheid gebruikers hebben we besloten jullie te verwijderen. Als je het nog wilt, kun je je binnenkort weer aanmelden op GamersFuture."

Erg slim om nu al te gaan rommelen, nu blijven er dus zoizo al enkele weg.

Reageren