Hoi allemaal,

Ik heb al zo'n 2 jaar een idee in m'n hoofd van een bedrijfje genaamd Ubiware, grote kans trouwens dat het ook echt een keer een bedrijf word. Nu heb ik voor de website, na een stuk of 5 mislukte layouts, een (vind ik) professionele en overzichtelijke layout voor gemaakt.

Graag zou ik jullie mening hier over hebben zodat ik het misschien nog wat kan verbeteren :).

Grtz. Niels

Ps: Geen van de links doet het, maar als je op Client login klikt krijg je wel een mooi loginformuliertje te zien.

EDIT: stom stom stom... link vergeten!! als nog de link: http://www.verwierde.nl/ubiware/
Niels schreef op 08.01.2007 18:07
@Bart (pagina 1): Ik maak m'n ontwerpen in IE7 en daarna test ik het in de andere grote browsers, vandaar dat er alleen in Firefox en Opera fouten optreden.
Er is één veel gebruikte browser en dat Internet Explorer en op de andere plaatsen staan resp. Mozilla (e.v.), Opera, Safari, Konquere, .... Lynx
@Webmakerij: Ik weet hoe ongeveer de volgorde is van de browsers, maar ik maak altijd mijn ontwerpen eerst in Internet Explorer 7 en dan optimaliseer ik ze voor de andere browsers, en dat werkt altijd prima. Nu is de site ongeveer bugvrij hoop ik... In IE7, Opera en FireFox zijn in ieder geval geen (zichtbare) bugs meer. IE6 moet ik nog even afwachten, maar dat is ook een geval apart :p.
Okej bedankt WillemJan, ik kan de niet doorzichtige png verder niet fixen omdat alleen de "echte" IE6 de pngfix accepteerd... En het lijntje onder de header ga ik in IE6 niet fixen, omdat dat denk ik ook alleen in Linux IE6 optreed.

Reageren