Ik heb besloten mijn webdesignsite iets anders op te zetten, namelijk in een soort personal portfolio. Ik wilde het ook erg creatief doen, ik heb daarom de volgende poging gedaan:
http://images.cjb.net/d3e4e.jpg

Ik ben zelf wel tevreden, maar had graag even feedback over de layout, en de engelse teksten mogen evt. ook wel gescreend worden :D...
(site word uiteindelijk in het eng en ned)

Alvast bedankt,

ArendJan
volgens mij heb je teveel vrije tijd of teweinig klanten, v5 alweer :))
@Arend Jan ik vind hem errug leuk. Vooral het chaotische ervan. OM je te helpen met de engelse teksten (die kunnen namelijk wel wat beter) zou ik je willen vragen een copy paste mogelijkhied te geven. Maak hem anders pdf ipv .jpg

En het vak voor je portfolio is te groot
@Wes: Nee, ik ben telkens ontevreden....

@KlaasJan: Ik heb nog veel meer portfolio, dus dat vak mag zo blijven! Ik zal de teksten anders even hier neerzetten:

.Welcome

What can i make for you?
Well, I’m a graphical designer, that means that i make websites, banners, buttons your company logo or whatever you want. You can see examples in my portfolio.

What does it costs?
Well, i can’t say exactly how much it costs but i think a normal website will cost around the 150 euro. But we can always talk about the price off course.

----

About me.

Hello, I’m ArendJan Averink and I’m a freelance webdesigner. I’m a student yet but I’ve enough time to do my hobby: webdesign. Well, mabey you can call it an obsession.

First webdesign was a hobby i did a few hours a week for fun. After a year I looked at my work and i said: “It’s good enough to start working for some money”. And so it happens.

Today i use Photoshop CS2 and Illustrator to make designs, logo’s etc. To make a website work I use HTML /XHTML, CSS and sometimes Javascript, PHP and mySQL.

---

Dit is het belangrijkste...
Ziet er vet uit!! Alleen ik is in het Engels met een hO0fdLetTeR.

Leuk gedaan, alsof het een soort papier (-"tje") is en dan allemaal tekstjes erop geplakt. Ook leuke "papier-achtige" achtergrond.

Alleen, een prijs op je website zetten?
@Boris: Haha, die prijs is idd niet zo slim, k dacht van nouja, dan hebben ze een beetje een idee wat het ongeveer kost....
Nee, nooit prijzen op je site zetten. Dit kan mensen totaal op het verkeerde been brengen. Ik vind 't best normaal dat ik een klein cms op mijn site wil, een forum, een webshop en dergelijk... snap je wat ik bedoel?

Verder is je site wel grappig, alleen het zijn mij een beetje te standaard photothop dingen die je gebruikt hebt. Ook die drie strepen, rood geel blauw vind ik na 2 keer wel afgezaagt. Kan je daar niet iets meer mee doen? De opzet is leuk, alleen weest wat consistenter met je rommeligheid. Drie keer die streepjes maken het toch weel erg gemaakt... snap je wat ik bedoel?
@Crispijn: Ik heb geen standaard photoshop "dingen" gebruikt hoor!

maar die streepjes snap ik wel, wat zou jij daar dan neerzetten?
Vind heb niet echt mooi.. natuurlijk is de styl waarin je het nu hebt geprobeert anders, alleen vind ik het een beetje te overdreven. Portofolio's horen klein, duidelijk en clean te zijn.
@Chef: Daar ben ik het niet mee eens, het mag jou mening zijn, maar het is zeker niet zo, ik kan zat websites van proffessionele designers laten zien die zeker zo uitgebreid zijn!
Heeft iemand misschien nog een tip voor me om de site wat creatiever eruit te laten zien?

Reageren