Ik heb besloten mijn webdesignsite iets anders op te zetten, namelijk in een soort personal portfolio. Ik wilde het ook erg creatief doen, ik heb daarom de volgende poging gedaan: http://images.cjb.net/d3e4e.jpg
Ik ben zelf wel tevreden, maar had graag even feedback over de layout, en de engelse teksten mogen evt. ook wel gescreend worden :D...
(site word uiteindelijk in het eng en ned)
Misschien is het leuker om de teskt op de briefje ook schuin te zetten als dat kan?
En zolang je nog niet meer voorbeelden hebt kun je ze beter verdelen over het hele vlak, ziet er wat netter uit.
Ik vind het wel een mooie en creatieve site (y) ziet er heel mooi uit :d
Ik weet niet of je dat al hebt, maar het lijkt mij goed een een mouseover te gebruiken voor je voorbeelden, dat die groter worden als je er met de mouse overheen gaat ...
Owjah, je moet je email nooit op een site plaatjes, daar krijg je spam van :o
Streepjes moet je veranderen, dat irriteert.( nog ff duidelijk maken :D)
Ik vind het leuk dat je het zo hebt gemaakt met portofolio. Origineel!
Kom je niet vaak tegen.
Ik denk dat als mensen zo'n site zien, wel denken dat je profesioneel bent.
En dat ik goed trekt klanten
Mijn cijfer een dikke 9 ;)
?
Onbekende gebruiker
12-01-2007 22:58
Zou leuker zijn als je het werkelijk handgeschreven had gedaan en beetje Flash¿?!
Ik vind zelf dat de witte vlakke te groot zijn. Als ik de tekst rechtsboven moet lezen wordt mijn aandacht constant afgeleid naar die vlakken.
Verder geeft het mij een whitebord of blauwprint idee maar wat het precies is? Wat zijn die driekleuren?