Hey,

ik zit op dit moment in me exame jaar, en ik zoek een school die vooral is gericht op webdesign. ik woon in Saasveld , dat is dicht bij hengelo. ik zoek zeg maar een school in zwolle of mischien nog verder, maar niet aan de andere kant van nederland dus ;)

Weet iemand een geschikte school voor me?
Jazeker. Ik heb zelf op het grafisch lyceum gezeten in zwolle. Deltion College is dat. Ze hebben geloof ik binnenkort open dagen.

www.deltion.nl

Erg goede ervaring met het deltion. Op dit moment zijn ze 1 grote unilocatie aan het bouwen bij de locatie waar ik altijd les heb gehad dus ze progressen ook zeg maar. Goede lessen, up to date, en je kan alle kanten op.
In Amersfoort heb je Mediatechnologie, erg leuke opleiding moet ik zeggen. Persoonlijk heb ik wel zoiets dat je voor de wat betere/modernere opleidingen echt richting de randstad zult moeten reizen. Waarom ga je niet op kamers? Dat is toch juist hét studentenleven?
hmmz ik stroom dan in op niveau 2

En dan heb ik daar niet echt veel aan..

Medewerker Grafische en Multimedia Opmaak 2 BOL
Medewerker Grafische en Multimedia Opmaak 2 BBL
Medewerker Printmedia Basis 2 BOL
Medewerker Printmedia Basis 2 BBL
waarom zou je moeten instromen op niveau 2?
Bol = voltijd = 5dagen in de week naar school
BBL is deeltijd is 1 dag in de week naar schoo en 4 dagen werken

Omdat ik een k*t school heb :@
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen :S
Ik wil dolgraag iets met site's enzo doen, maar lukt niet omdat die school van me gewoon een en al klote is!
Dan kan je nog wel op N4 beginnen. Als jij zelf weet dat je dat aankan moet je daar gewoon voor gaan. Tis een vrij flexibele school dus je altijd nog alle kanten op
Lukt niet!, ik zit op lwt ...
dus leerweg ondersteunend...

Reageren