ik ben opzoek naar een vergelijkbaar iets als een marktplaats syteem.
zijn daar scripts voor of wat dan ook.

wie kan me helpen?

gr maik
ja daar zijn scripts voor, wat heb je ervoor over?
wes schreef op 19.01.2007 11:42
ja daar zijn scripts voor, wat heb je ervoor over?

dat de script gewoon gratis te downloaden is.
google er lekker op los zou ik zeggen

OF

trek je flappenhouder en dok voor een goed script

OF

maak zelf zo'n systeem

hoe dan ook, wees eens niet zo lui en doe wat
wes schreef op 19.01.2007 11:48
google er lekker op los zou ik zeggen

OF

trek je flappenhouder en dok voor een goed script

OF

maak zelf zo'n systeem

hoe dan ook, wees eens niet zo lui en doe wat

ik vraag om hulp geen commentaar!
nee jij vraagt om iets wat je niet gratis of moeiteloos kan krijgen. we zijn phphulp, niet phpvoorkauw of phpgratisscrippieyoswajeweettog.

tip: kijk eens links en rechts van je lichaam, net onder je schouders. Heel goed, armen. Steek ze vooruit. Heel goed. Handjes open, prima! en nu laten wapperen!
waar zijn betaalbare scripts binnen te halen?
Ja dat klopt je vraagt hulp. Je vraagt ons om iets te doen waar helemaal geen kennis voor nodig is namelijk zoeken op GOOGLE en consorten.

HUlp vragen op PHPhulp is logisch en je zal (altijd) geholpen worden als je het vraagt in de vorm van"Ik ben met deze SQL bezig is en ik loop hier tegen aan wat kan ik hieraan doen

IK ben het met WES eens dat je zelf eerst maar eens je best moet doen

[edit]TIP:Google weet meer dan wij[/edit]

http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=marktplaatsscript&meta=&btnG=Google+zoeken
ik ben wel dingen tegen gekomen, maar 70 euro voor een script zie je mij niet betalen het is maar meer een test om te kijken welke mogelijkheden het heeft.

70 euro? dan ben je nog vrij goedkoop ;)

een script maken kost gemiddeld zo'n 35 per uur als je een niet byzonder iets wilt..

goede phpprogrammeurs vragen ongeveer 50..
Nee 70 euro voor iets waar mischien wel 250 uur werk in zit zou ik ook niet doen hoor.

Want dan betaal je 0.35 euro per uur

[edit]Komma verkeerd[/edit]

Reageren