ik ben opzoek naar een vergelijkbaar iets als een marktplaats syteem.
zijn daar scripts voor of wat dan ook.

wie kan me helpen?

gr maik
gelukkig is rekenen niet je sterkste kant KJ :))

@maikel, PHP is niet iets wat je zomaar even doet. Er zijn studies, boeken, cursussen etc etc etc voor . Denk je echt dat iemand die minder lui was dan jij zelf en die dat wel allemaal er voor over heeft gehad, jou ZOMAAR een script gaat geven?
Nou Nou wat een kritiek op die beste Maikel!
Ik vind dat hij het best mag vragen, als jullie het daar niet mee eens zijn reageer dan gewoon niet!!
Jullie houding is van....kijk ons even met die bijna 3000 posts wij weten alles en jij als nietsnut stelt zo'n ontzettende domme vraag....HOE DURF JE ZEG!

Oeff!! en dat zeg ik met maar 30 posts.....

Zo dat wil ik even kwijt!
Verder een prima website trouwens.
Geert van der Heide
En jouw nuttig bijdrage was?

Ik ben het ook met ze eens, hij mag best inzet tonen.
Natuurlijk mag hij het vragen, maar als het bij vragen blijft houd het voor mij ook op...
Geert schreef op 19.01.2007 12:29
Nou Nou wat een kritiek op die beste Maikel!
Ik vind dat hij het best mag vragen, als jullie het daar niet mee eens zijn reageer dan gewoon niet!!
Jullie houding is van....kijk ons even met die bijna 3000 posts wij weten alles en jij als nietsnut stelt zo'n ontzettende domme vraag....HOE DURF JE ZEG!

Oeff!! en dat zeg ik met maar 30 posts.....

Zo dat wil ik even kwijt!
Verder een prima website trouwens.
Geert van der Heide

kijk!! dit is een man met tenminste style:P

thx
WillemJan Zijderveld schreef op 19.01.2007 12:39
En jouw nuttig bijdrage was?

Zie dat bedoel ik nou....gatver, sorry hoor edelachtbare met je tomeloze inzet! ha ha ha
Geert schreef op 19.01.2007 12:50
[quote='WillemJan Zijderveld schreef op 19.01.2007 12:39']En jouw nuttig bijdrage was?

Zie dat bedoel ik nou....gatver, sorry hoor edelachtbare met je tomeloze inzet! ha ha ha[/quote]

Ja errug grappig. Toevallig weet ik dat Wen en Willem Jan en ondergetekende niet vies ziijn van anderen helpen.
effe normaal:
Ja dat waardeer ik ook erg hoor laat ik dat voorop stellen!
Maar waarom moet zo'n jongen nou zo worden afgezeken?

Geert van der Heide
Zie http://www.hotscripts.com/ voor vele duizenden scripts.

Verder is 70 euro voor een script echt spotgoedkoop! 70 euro klinkt mij in de oren als een uurtarief en echt niet als de totaalprijs voor een script.
Het opzetten en beheren van een website kost veel tijd, werk en geld..

Een site als marktplaats, waar je sterk afhankelijk bent van vele duizenden advertenties, en dus een veelvoud daarvan qua bezoekersaantal, is heel moeilijk om op te zetten. Het kost veel geld om bezoekers naar je site te trekken, en ze vaker te laten terugkomen.. zeker gezien de concurentie al behoorlijk groot is.

Als je een uniek concept vind waardoor mensen bij JOU op je site hun producten willen aanbieden, en niet kiezen voor ebay, speurders, 2dehands, en weet ik ut (ondanks dat die miljoenen bezoekers per maand/week/dag trekken) dan doe je het goed! Maar een dergelijk concept vind je niet in een hap-klaar script, zeker niet in een script waarvoor 70 euro te duur is..

dus ik vrees dat niemand je echt kan helpen met een dergelijk onhaalbaar plan..

Maar ik wens je wel erg veel succes met je idee, en ik hoop dat je zult slagen waar anderen als ik een dergelijke ambitie al direct opgeven!

Ps: Ik hoop dat mijn reactie minder ergernis opwekt als die van o.a. Wes en Klaasjan, maar ik ben het wel volledig met hun eens... (:
Geert schreef op 19.01.2007 13:03
effe normaal:
Ja dat waardeer ik ook erg hoor laat ik dat voorop stellen!
Maar waarom moet zo'n jongen nou zo worden afgezeken?

Geert van der Heide

Omdat hij in post 6 Wes zit te vertellen wat Wes moet doen, en daar kan ik niet tegen

[edit]Ik bedoelde natuurlijk post 4 (@Wes jij bent een bijdehand mannetje :)[/edit]

Reageren