Ik ben bezig met een nieuwe ontwerp voor mijn website. De link
Even wat toelichting:
- Het is een soort portfolio, maar ook een soort website over mezelf. Een beetje er tussenin dus.
- Inspiratie is van Jan's ontwerp. (Mocht Jan dit niet op prijs stellen hoor ik het graag.).
- Header, ik heb nog niks goed kunnen verzinnen. Wat er nu staat is alleen voor de opvulling van die plek. Alle ideeen zijn welkom.
En nu waar het om gaat: Wat vinden jullie er van. Wat moet ik nog veranderen.
Het is niet echt stijlvol. Dat komt omdat je veel kleuren en stylen door elkaar gebruikt. Zoek kleurencombinaties die goed matchen. (colormatch.dk). Verder kan ik je aanraden het lettertpe te veranderen, wat kleiner. Dan nog wat: vind je het plaatje van de header echt ondersteunend?
Snap je? Denk beter na over wat je wilt en hoe je dat dan wilt maken.
Succes,
ArendJan
?
Onbekende gebruiker
19-01-2007 16:35
Ik vind het een mooie website, hij komt wel koud over.
Alles is goed en duidelijk leesbaar, bravo!
Leuk zo dat het menu omhoog gaat.
Verder nog even dit;
Raymond - padding padding - Raymond
Aangenaam kennis te maken he
ArendJan,
De kleuren door elkaar, je bedoelt waarschijnlijk dat rode? Heb het aangepast aan de hand van de colormatch.dk. Zo beter?
Stylen, hoe bedoel je de stylen door elkaar? Welke 2 (3 of 4?) stylen passen echt niet bij elkaar?
Header, zoals ik al zij, dat is alleen voor de opvulling nu even. Als jij een goed idee hebt hoor ik dat graag!
Lettertype aangepast, zo beter?
[edit]
Raymond - padding
padding - Raymond
Aangenaam kennis te maken he
Goh, dat si ook de eerste keer dat je dat zegt...? :P
Een beetje padding aan de bovenkant van de content? Ik ga nu even met de padding rotzooien[/edit]
?
Onbekende gebruiker
19-01-2007 16:44
Ik zou elke p een padding van 15px meegeven m.u.v. van links en rechts; dus zet neer:
p { padding: 15px 0px 15px 0px; }
[offtopic]Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'[/offtopic]
Ik zou elke p een padding van 15px meegeven m.u.v. van links en rechts; dus zet neer:
p { padding: 15px 0px 15px 0px; }
[offtopic]Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'[/offtopic]
Ik heb nu de hele content tussen <p> gezet en het style regeltje van jou toegevoegd.
PS. voor de mensen die gaan valideren: Ik krijg 2 foutmeldingen, maar heb geen idee hoe ik die weg kan krijgen. No doctype found, terwijl die er wel degelijk is :S
Tot zo ver een overzichtelijke opzet, ik zou wel iets aan je kleur keuzen doen. Probeer een kleuren pallet te aken voor je zelf, en gebruik deze consucuent. Je blauwe achtergrond zou ik veel lichter maken dan komt de inhoud van de website zelf beter uit..
Je hebt in frame zk.html geen doctype meegegeven.
En je hebt de javascript geen type attribuut meegeven.
Zie m'n tutje: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/456/
Voor de rest vind ik hem er leuk uit zien!
[edit]
Ohja, stap van het frame principe af :)
[/edit]
Je hebt in frame zk.html geen doctype meegegeven.
En je hebt de javascript geen type attribuut meegeven.
Zie m'n tutje: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/456/
Voor de rest vind ik hem er leuk uit zien!
[edit]
Ohja, stap van het frame principe af :)
[/edit]
Ik gebruik geen frame's De frames die je ziet komen van de gratis domeinnaam. De pagina zelf heeft geen frames.