Hallo,

Kent iemand gratis muziek-download websites? Zelf gebruik ik http://www.ez-tracks.com/, zonder reistratie mag je dr 5 downen, met registratie 100 ofzo.

Mvg,
Jonathan
Hmmz, gratis muziek downloaden, ik had al zo'n vermoeden dat er kleine lettertjes zouden zijn...

HUH? das behoorlijk kut, je hoort ook een klein beetje verschil. Maar het scheelt niet veel... vaag :S
Lol moet je eens ff blijven hangen op de link die jonathan heeft gepost:p Vaag! ( zag ik in IE )

GR. mebus
Als je muziek legaal wil downloaden doe dit dan via iTunes.

Als je gewoon gratis muziek wilt downloaden installeer dan bearshare of ares ofzo.

Als je wilt hele albums downloaden -> mininova.org

Je mag muziek altijd downloaden en beluisteren, maar niet verspreiden...
mebus schreef op 21.01.2007 18:19
Lol moet je eens ff blijven hangen op de link die jonathan heeft gepost:p Vaag! ( zag ik in IE )

GR. mebus

Ja nieuwe addon bij PHPHulp -> Snap. Nu bij alle links geeft die klein voorbeeld schermpje weer van de url.
Even opletten voor diegenen die er over zitten te denken legaal muziek te downloaden:
- Download je via iTunes, dan kan je ze alleen via iTunes afspelen en alleen op een iPod. Niet op andere mp3-spelers.
- Download je via een andere site, dan heb je een mp3-speler nodig die DRM ondersteund, anders kan je het ook niet afspelen. Een iPod ondersteund geen DRM, en veel flash-stickeys ook niet. De grotere bakken van Creative bijvoorbeeld wel. Ook kan je kijken naar Microsoft's 'Play for Sure' merk. En daarbij moet de DRM in het mp3-bestand het nog toelaten.

Alternatief: cd kopen. Is duurder, maar er gaat uiteindelijk meer opbrengst naar de artiest, je kan er mee doen wat je wil (cdspeler, zo vaak kopiƫren als je maar wilt, omzetten naar ieder formaat), je hebt een hard copy voor waneer je computer het mocht begeven, en je hebt er een mooi doosje bij, met boekje en als je een beetje artiest hebt is er ook wel ergens een delux-editie van te vinden, met extra dik boekje en bonus-tracks etc. En je hebt weer het gevoel echt iets gescoord te hebben. Iets wat je in je kast kan zetten, wat je aan anderen kan laten zien, wat je vast kan houden en naar kan kijken.

Voor de rest: (moge nog) lang leve de internet-radio!
@Jelmer,, www.nederland.fm:-) En ik doe het gewoon lkkr iligaal en niemand die er iets tegen doet:-) nog niet dan...

Maar inderdaad soms is het wel gewoon mooier als je toch een cd'tje koopt gewoon:-)

GR. mebus
Gewoon torrents gebruiken.. klaar..
Vind torrents maar niks voor kleine bestandjes.. Vind torrents meer iets om grote bestanden voor te downloaden... Zoals m'n anime series:-)

GR. mebus

Reageren