Kent iemand gratis muziek-download websites? Zelf gebruik ik http://www.ez-tracks.com/, zonder reistratie mag je dr 5 downen, met registratie 100 ofzo.
Jah dat wel. Maar vaak staat er op het hoesje : Deze media mag niet digitaal worden over gedragen oid.
Ze kunnen van alles op het hoesje zetten: maar het is in nederland legaal om een backup voor eigen gebruik te maken. (als de wetgeving niet kort geleden op dit gebied nog is aangepast, en ik meen van niet)
Jah dat wel. Maar vaak staat er op het hoesje : Deze media mag niet digitaal worden over gedragen oid.
Ze kunnen van alles op het hoesje zetten: maar het is in nederland legaal om een backup voor eigen gebruik te maken. (als de wetgeving niet kort geleden op dit gebied nog is aangepast, en ik meen van niet)
wel :-P als er een beveiliging opstaat (tegenwoordig overal) mag je die niet omzeilen, ookal is het voor eigen gebruik...
En houden wij ons daar aan(A) wat is trouwens die beveiliging, als ik een cd koop en rip op mijn computer kom ik niks tegen, ik gebruik cool edit pro en media Player van windows.. en als ik een cd download ook al niet
Ik download persoonlijk ook via usenet, maar muziek die ik echt goed vind koop ik gewoon. Dit is niet om de artiest in kwestie te steunen
ja, als je ergens echt fan van bent zul je het moeten steunen wil je nog langer dat je favo artiest muziek kan blijven maken! ^^ zelf heb ik die drang niet echt. Maar ik ben ook niet echt fan van 1 persoon.