Hallo,

Ik ben bezig met een project, waar kinderen/jongeren on-line kunnen debatteren. Het heet Zeg Nu Zelf. Op dit moment ben ik bezig met versie 3.0, en heb ik een nieuwe lay-out. Die is te zien op de website. Nu vind ik heb persoonlijk niet de mooiste, en wil ik vragen of iemand hier vrijwillig een lay-out wil maken, voor een project voor kinderen. Ik was sowieso al van plan om een systeem te maken dat je als je geregistreerd bent zelf kan kiezen welke lay-out je wilt gebruiken. Natuurlijk wordt jullie naam vermeldt, en kunnen jullie een banner opsturen, die ik op de website plaats.
Tips voor een goede layout of een verbetering zijn natuurlijk ook welkom!

Verder wil ik een logo gaan maken, maar zelf kom ik niet verder dan de naam Zeg Nu Zelf in een vaag lettertype te pleuren. Iemand daarvoor ideeën, of iemand die dat zelfs helemaal wil maken?

Mvg,
Jonathan Hogervorst
@Boris: Ik ga eens kijken.
@Arjan: Ik ga nog eens kijken, ok?
@Mark: Bedankt voor de tips + compliment!
@lukke: Bedankt!!!

Iemand die zelf een lay-out wil maken?
Ik wil evt. in de voorjaarsvakantie wel wat proberen als je wilt, maar dan wil ik wel ff wat regelen m. b. t. advertentiemogelijkheden ;)
@ArendJan: Als er in jou lay-out ruimte is voor en advertentie, kom jij er sowieso in te staan!!! Heel garag zelfs!
@Jonathan PM gelezen?

Jonathan schreef op 27.01.2007 16:19
Ja, gelezen. Ik ga er nog over nadenken.

Wordt dus niets

Rieksie
Ja, gelezen. Ik ga er nog over nadenken.
Wordt dus niets

Rieksie

Jawel, maar ikzelf ben slecht in designen. Áls ik zelf nog een lay-out ga maken, zal jouwe best de 'winnende' kunnen zijn.
@lukke: ik ga ernaar kijken.
@Arjan: omdat het steeds meer wordt, wat ik wil nu ook tips voor een logo.
BUMP
Tja... lay-out... dit is bij mij altijd een soort van gevoel wat ik wil overbrengen.

Zelf ben ik bezig met een projectje DIT

De een vindt het te zoet een ander precies goed en een derde vindt het helemaal niets.
Met andere woorden volg je hart en je eigen gevoel om iets te ontwikkelen.
Maak je iets (een lay-out - template - what ever) voor een opdrachtgever/ster tja.....dan is zijn/haar oordeel maatbepalent, if u know what I mean.. :/

Enfin...dit waren slechts mijn gedachtes die ik hier hier neerzette en de database van Bas ermee bevuilde.

Reageren