Voordat het helemaal uit de hand loopt, heb ik maar even dit sticky topic aangemaakt.

Het is niet de bedoeling dat je een admin gaat PM'en om te vragen of ie naar je topic wil kijken, je toe wil voegen op MSN of wat dan ook, om je een script te geven of voor je te maken!

Je moet gewo0n maar even geduld hebben, heb je dat niet, heb je pech :)

Discussie hierover is hieronder mogelijk.
Bij mij valt de PM wel mee. Als het me te gek wordt, verwijs ik ze gewoon door naar het forum. Wat af en toe wel voorkomt is dat er een voorstel wordt gedaan vanuit de professionele hoek en dat men dan verwacht dat je gratis een groot project aanpakt. Dat vind ik wel wonderlijk.
Ik krijg vaak pm's omdat mensen graag willen dat ik hun criminals systeem ga bouwen zodat zij er rijk mee kunnen worden...

Ik krijg ook veel mailtjes met betrekking tot mijn apache/php/mysql handleiding, dat vind ik wel leuk en dan ben ik niet te beroerd om te helpen.
Pm's, mwoah, af en toe. Geen spam :)
PMs heb ik echt geen problemen mee. Alleen voor vragen hoe moet ik dat instaleren of wil je een website voor mij scrhijven. Dan geef ik geen antwoord
Ik stuur alleen pm's naar admins als het over phphulp zelf gaat. Bijvoorbeeld wou ik een pagina toevoegen aan de tutorials over loops, dus dan vraag ik gewoon hoe je dat doet. (niet dus, ondanks het er wel staat na een tutorial toevoegen)
Ik wil een admin maken voor me tante.Ik wil heel graag php leren en ik ken nog niks van php.Wie wil mij helpen om een admin te maken of kan iemand mij uitlegen wat de opbouw is.

Alvast bedankt Maikel
Ja ik weet nog niks van php + tekstbestand.Dus dat ze tekst kan weizigen
zo je hebt meteen grote ideeen, ik zou als ik jou was ff goed zoeken naar beginners tutorials. Of kijken naar cms systemen.
hahahaah.Nou ik ken iemand die het wel kan maar nmoet het zelf leren enz o hoef ik het niet zelf te onderhouden.

Reageren