Voordat het helemaal uit de hand loopt, heb ik maar even dit sticky topic aangemaakt.

Het is niet de bedoeling dat je een admin gaat PM'en om te vragen of ie naar je topic wil kijken, je toe wil voegen op MSN of wat dan ook, om je een script te geven of voor je te maken!

Je moet gewo0n maar even geduld hebben, heb je dat niet, heb je pech :)

Discussie hierover is hieronder mogelijk.
En waar vindt ik die tutorails ofzo.
hier

edit:

het is btw niet zo heel moeilijk

<?php
$info = file_get_contents('pagina.php');

echo '<textarea>
'.$info).'
</textarea>';
?>

dan heb je het allemaal al in een textarea staan, on submit file_put_contents() et voila
En wat heb ik dan.EN kan je ook tekstbestanden doen.
Dat scripts is wel erg klein.
En dat is zonder database
1) Het is niet nodig om oude topics uit de sloot te halen, en al helemaal niet om vervolgens je eigen problemen te posten.

2) Je hoeft niet voor iedere opmerking een nieuwe post te plaatsen. Je kan een bericht ook wijzigen.

3) Let op je taalgebruik en vraagstelling.

Mijn advies: open een nieuwe topic, leg duidelijk je probleem voor en stel vervolgens een heldere vraag.
Je moet nu al helemaal niet beginnen aan iets met een database, eerst is zonder ;-)

dit bestand leest een bestand uit, en zet het in een textarea.

Is niet zo moeilijk ;-)

Verder hebben we het edit knopje, hiermee kun je je post bewerken, en hoef je dus niet te bumpen.
oke sorry hoor
ik zou de echo's op 1 regel schrijven als dat mogelijk is maak je het voorjezelf overzichtelijker ;) en er zit een ronde haak sluiten die er niet hoord.
@pascal, dit topic mag je best met rust laten, het heeft geen zin om na een half jaar nog te reageren

Reageren