Mijn school

Op bovenstaande link zie je een link naar de website van mijn school... Nu is de vraag, hoe veilig is deze? :)
Wat zou er onveilig moeten zijn?
Wel... Misschien is het een nogal slechte login... Ik ken niet alle truucjes, vroeg het me gewoon af... Het is de bedoeling dat deze login echt wel waterdicht zit :D
Zonder de code kan ik hier niets nuttig over zeggen
Is het met sessies gemaakt is een eerste vraag
Geen idee of het met sessies is gemaakt... Mij is enkel gevraagd of deze echt waterdicht is gemaakt...

Ik veronderstel wel dat er sessies in zitten ja. ..
Waar is die hidden met waarde "controleer" voor?
Mitch: I have no idea... Ze wisten dat ik wat bezig was met websites, en vroegen mij nu of ik voorbij die login kon... Maar ik heb geen verstand van 'hacken'...
Dus de vraag is eigenlijk:
Ik vind het wel stoer om mijn school te hacken, maar kan er zelf geen fuck van. Wie wil er voor mij de website van mijn school hacken?

Je hackt je eigen school maar.
Rofl :) yeah right...
Nuja :) je denkt wat je wil ;)
je gaat toch egt niet zo zielig zijn om iemand anders te vragen je school te hacken :X, ik ben nu bzg filetjes te verzamelen om alle pc's op school ZELF op te gaan fucken, doe dat maar eens ;) veel boeiender om zelf te doen, het is zo fucking weak om iemand anders te vragen, zoek eens op google naar de hacker additute, daar staat in dat echte hackers niet helpen, en ook geen hulp zullen vragen, je hoort het zelf te doen!!!!!

PS ga niet zitten fucken over spelfouten, als ik MAD ben denk ik nietna
wij hebben reborn-cards op school :P

Reageren