Mijn school

Op bovenstaande link zie je een link naar de website van mijn school... Nu is de vraag, hoe veilig is deze? :)
Ik ga binnenkort op alle k*t computers in het ICT lokaal effe eigen gemaakt programmatje zetten waardoor ze stuk voor stuk vastlopen :-)

(Als je internet explorer start loopt dat ding al bijna vast dus zal wel makkelijk gaan)
----------------------------------------
Antwoord op vraag:
Hij is hackgevoelig omdat: je onbeperkt combinatie van wachtwoord gebruikersnaam kan invoeren.
Er zijn programma's die dit kunnen maar de kans is klein dat hij gehackt wordt.
dan heb je wel tijd over als je dat gaat doen met brute force :P
@legolas
Lees mijn post er bestaand programma's, die schijnen er 3000 per uur te doen. Moet het toch wel een keer lukken
bij mij op school kon zomaar een willekeurige pc afsluiten vanaf je eigen pc, das ook wel tof ;)

als je erg slechte beveiliging hebt, is het ook wel leuk om wat met 'net send' te knoeien ;)
Boaz schreef op 25.01.2005 21:35

als je erg slechte beveiliging hebt, is het ook wel leuk om wat met 'net send' te knoeien ;)

Heb ik ook een keer gedaan, weet niet hoe, maar na 5 weken kwamen ze er achter en hebben mijn account geblokt =P
bij ons op school is de leerlingen account beheerder maar niet gemachtigt gebruikers te wijzigen van password, dat kan dan wel met "net user [username] *", alleen jammer van de reborns ;)
Pff. Hack je eigen school effe. Sjezus.
Via een web-interface hacken kan onmogelijk zijn, het is leuke om exploits te vinden in de server van je school of kijken welke poorten er open staan.

Eerste wat je moet doen is fingerprinten naar de OS van de server, dan kan je kijken welke poorten er worden gebruikt en welke er open staan.
Nadat je dat hebt gedaan dan kan je gaan beginnen met exploits zoeken.

Maar dit alles hierboven mag allemaal maar je mag geen misbruik maken van de exploits (A).
Ziezo de verkortte cursus: hoe-wordt-ik-de-buurt-lamer?

Reageren