Hey
vandaag is windows Vista uitgekomen en k krijg hem volgende week binnen.. heeft iemand hem al en weet iemand of het echt veel beter is als XP??
Ehm... wat als ik dus Vista Ultimate met Dreamweaver 8, Photoshop CS3 en Internet Explorer ga draaien op mijn pc:
Pentium 4 3,4 Ghz
512 Mb RAM (helaas geen geld om er nog 1gb bij te proppen)
128 Mb Videokaart [NVIDIA GeForce 6610 XL] (ja daar moet een nieuwe in)

Ja idd dat gaat niet helemaal goed (RC2 deed de visuele interface het al niet goed =P)
Windows is niet goed hoor!
er zitten er teveel fouten in.
in linux kun je gewoon zelf alles aanpassen!

maar vista is wel wat mooier maar zoveel is er ook niet opveranderd.
De kleur is wel vetter dan dit blauw dat ik in xp heb.
Ik heb Vista nog niet geprobeerd. Maar ik vind de veranderingen ten opzichte van windows xp dusdanig weinig dat ik weinig reden tot upgraden zie. Ook ivm de rare afhandeling van drivers (alleen windows certified drivers accepteren) en de bloatware die erin zit (graphical zut die alleen maar resources vreet).
Vooral het uiterlijk is veranderd, daarom vind ik het ook niet waard om over te stappen. Ik draai momenteel zelfs XP met windows-klassiek thema (alles à la 2000 dus) Stukken sneller. Vista is gewoon erg lomp.
Nee, ik houd het bij XP, Linux en ga binnenkort wellicht een Apple Mac aanschaffen als ik het geld ervoor heb :)
ja ik hou het op xp, mijn pc kan nauwlijks xp aan maar dat boeit me niet zozeer.
Haha, zet er dan 2000 ofzo op?
Minder zwaar maar in de basis zelfde functionaliteiten...
Ik krijg vista gratis door een upgrade :)
nja gratis je moet nog 23 euro verzendkosten betalen :S
Ik krijg een gratis vista licentie omdat ik studeer aan de TU Delft. DVD van Vista is online te downloaden en key krijg ik opgestuurd ;)

Reageren