Ik computer sinds vandaag met het meest irritante geluid dat je, je maar voor kan stellen.
Er komt een erg hoog piepgeluid uit me beeldscherm en de enige mogelijkheid dat ik dat weg kan krijgen is door de brightness van mijn beeldscherm omlaag te brengen ( van 100 naar 30, wil ik het echt niet meer horen ).
Kleuren gaan hier natuurlijk door verloren.
Er is mij ook verteld dat dit met de screen refresh rate te maken kan hebben, deze staat nu op 60 en lager kan het niet.
Ik heb nog garantie op het beeldscherm ... is het beter om er mee terug te gaan of weten jullie een oplossing?
pff, computeren is niet eens leuk meer zo, zo irritant is dat k*t gepiep.
Mvg,
Erik
[edit]Had ik maar slechtere oren, me pa hoort het namelijk niet ...[/edit]
Terug gaan.. Ik heb het ook gehad en je monitor overleeft het niet lang meer.. en je word ziek van het geluid. (damn geloof me nu.. ik zei het je al op msn..)
Herkenbaar, ik heb zoiets gehad in zowel mijn laptop (goed hoorbaar) en mijn adapter (hoorbaar als je er dichtbij zat). Beide ingeruild en in beide gevallen had ik de volgende dag een nieuwe. Ik ben geen electonica expert, maar ik geloof dat het iets te maken had met spoeltjes. Als je nog garantie hebt zou je op zijn minst even kunnen bellen met de technische dienst, die weten er wellicht meer van af dan mij :).
Terug gaan.. Ik heb het ook gehad en je monitor overleeft het niet lang meer.. en je word ziek van het geluid. (damn geloof me nu.. ik zei het je al op msn..)
Aaaargh,
dat geluid man, echt ... sluit iemand met goede oren een week op in een cel met dit beeldscherm en hij / zij maakt zichzelf van kant.
Ik ga morgen maar eens terug naar de winkel met het bonnetje :)
Leuk! Ben ik niet de enige die dit probleem heeft, al ben ik er weer vanaf. Bij mij had ik het, als ik hem aan deed nadat het beeldscherm een tijdje had uitgestaan. Na een tijdje ging het irritante gepiep weg, en nu is het helemaal weg. Waarom en hoe..? Ja dat weet ik ook niet.
Idd ook bij mij was het slachtoffer een CRT Compaq monitor.. wel 2e hands dus ach.. dood = dood
Maar als ik de hertz van 70 naar 60 zette was het weg, evenals flink meppen.. alleen na een tijdje werkte dit beide niet.. dus bij mij zal het ouderdom zijn geweest :)
Maar ik heb eerlijk gezegt geen zin om te wachten tot het weg gaat, ik ken mezelf goed genoeg dat ik zelf ga proberen het weg te krijgen, en dat loopt meestal niet goed af ...